IcedInsanity Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) 25.04.2011 SK Brann - Molde FK Tippeligaen 18:00 @ Brann Stadion Dommer: Brage Sandmoen Tips: 2-0 Endret 22. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Håper på Solskjær og Molde! 1-2. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Bra at noen andre og tar ansvar og lager tråder . Latias:mer sannsynlig med 1 baklengs for Brann enn 2. Vi har hatt 1 i tre kamper nå og kunne/burde hatt det i 4 hadde det ikke vært for en dommertabbe og en keepertabbe. Og jeg må si at det er mer sannsynlig at Brann scorer to enn ett mål. Vi scoret to i serieåpningen og burde vunnet mer der. Det er kun mot FFK vi gikk målløs av banen, men det tror jeg er den eneste kampen hvor motstanderen ikke passer oss. Men til den kampen får vi bare tilpasse oss bedre offensivt. Endret 23. april 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 *Snufs* ser ut til at det ikke blir noe stadion på meg i dag. Ingen andre som gidder, og det frister ikke veldig å kjøre i over en time for å sitte alene på stadion. Ser ut til at sumoen blir brukt i dag. Tipper forøvrig på et uavgjort resultat. 1-1. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tror vi kommer til å score mer enn 1 mål for å si det slik...Hva er det som går av de i Max som spør Ole Gunner om de vinner 6-0? Hvordan i H...... skulle gå til? Kunne det ikke vært mot en mostander hvor det er litt mer realistisk? Og som ikke har sluppet inn 1 i 3 kamper og burde hatt 4 med kun 1 med bedre dømming og keeperspill. Kom igjen Brann!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 hva går det i at linjedommeren ikke vet hvordan han skal holde flagget? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 En brannseier i dag hadde virkelig gjort seg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Taklingsforsøket på Torp er jo for faen meg frispark! er farlig! FAEN!!!!!!!!!!!!HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Totalt unødvendig å stå og se på! FRISPARK til Brann for Helvete dommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skjerpings. finn tilbake godspillet! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Skjerpings Brann!!! Finn tilbake til spillet vårt! nå spiller vi Moldes spill, vi må spille våres spill! 15 minutter for seint det frisparket møkkadommer! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vet ikke hvem jeg vil skal tape jeg... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Farlig takling mot Sævarsson. Frispark for faen! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 hold kjeft Davy. man er ikke i ferd med å ta en seier etter 19 minutt. ?????????????????????????????? Hvorfor gjør dere dette Brann? hvorfor falle ned slik? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) FOR HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kort FOR FAEN?!?!?!?!?!?!?!?! Det er jo ball for faen! Endret 25. april 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Angrepsspillet er på bærtur i dag. Ingen løper for hverandre, og pasningene kommer på feil sted. Men hva er problemet, hva er årsaken? PS: Step_up, du er slitsom å høre på når du skriker sånn. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Endelig gjorde du noe riktig linjedommer... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Straffe for faen!!!!!!!!!!!! Angrepsspillet er på bærtur i dag. Ingen løper for hverandre, og pasningene kommer på feil sted. Men hva er problemet, hva er årsaken? PS: Step_up, du er slitsom å høre på når du skriker sånn. vi ligger jo under...lurer på det samme som deg. Vi blir snytt for ny straffe. Armen til Vatshaug hindrer klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå