Boris Yeltsin Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei. Jeg har lenge vurdert å bytte ut min Audi A3 med en tilsvarende, men bare nyere, kanskje en S-line? Hvor mye hadde jeg fått min nåværende bil for, tror dere? Den er kjørt nesten 32000km, altså nesten 10000km på litt over 1 år. Den er i god stand, skal på rutinemessig service i mai. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Jeg vil si at det er tullete å bytte i en nyere A3. Den du har er den siste versjonen (det er veldig liten forskjell på din og en helt ny). Det vil rett og slett være bortkastede penger, og hvis du absolutt vil ha A3, så vil jeg anbefale deg å beholde din et par år til og heller kjøpe når det kommer en nye modell. (Evnt. bytte til noe annet i mellomtiden.) Endret 22. april 2011 av Tee-Zee Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ny A3 ventes i 2013. Denne skal være helt ny, og ikke facelift slik de tidligere har vært. Kjøper du en 2011-modell, får du egentlig en oppjazzet 2003-modell... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Takk for svar. Burde ha funnet ut dette med litt egen research Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå