xeon Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei! Har spurt google, men han eller hun virker svært uvitende om emnet.. Hva er den svakeste sigaretten man får kjøpt i Norge? Har kjøpt noe i London med 0,1mg nikotin, men den har snart gått opp i røyk... xeon Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Lys blå barclay (heter vel Kent nå) hadde ihvertfall 0,1mg. Kan være den selges enda, uten at jeg vet sikkert. Se etter lys blå Kent. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Thx, får prøve den.. Er lyseblå samme som "hd blue"? http://tinyurl.com/3c8buuc Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er rimelig sikker på at det er HD white som har minst nikotin. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Det ble kent hd ultra white eller noe i den duren.. 0,1mg nikotin Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva er grunnen til at du vil ha svake sigaretter? Bare nysjerrig Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva er grunnen til at du vil ha svake sigaretter? Bare nysjerrig Lettere å ta vanen og nikotinavhengiheten uavhengi av hverandre, slik at en ikke trenger å slutte med begge deler samtidig. Wild guess. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg fant ut jeg bare røykte oftere og mer av å røyke mildere merker, samt at man tar mye dypere drag av siggen for å kompensere . det beste er bare å slutte med engang , rett av Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg fant ut jeg bare røykte oftere og mer av å røyke mildere merker, samt at man tar mye dypere drag av siggen for å kompensere . det beste er bare å slutte med engang , rett av Ja, di erfaring er nok fasiten for alle i Noreg... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det sa jeg heller ikke Du kan jo lese litt om det å slutte og røyke og light røyk. Jeg er enig i det som skrives, man lurer seg selv ved å tro at light røyk er mindre skadelig, eller at det er en fin måte og trappe ned på. http://m.dinside.no/php/art.php?id=844651 http://ntr.oxfordjournals.org/content/5/5/665.abstract Men folk får selvfølgelig lov å prøve å slutte på sine egne måter, men jeg vil anbefale å bare kutte rett av, bli ferdig med det ikke dra det ut eller finn på unnskyldninger for å fortsette. Som jeg ser det, er det å starte med light røyk, nettopp en unnskyldning for å fortsette litt til. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Marlboro Fresh Postet av anonym: d2f2a0c7557f812e4e096c60f61b4015 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vel... Jeg leste boka " endelig ikkerøyker " og slutta på dagen og har siden ikke hatt lyst på røyk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå