Wuddlebunny Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Så litt rund her men fant ingen tråd så fyrer løs: Burde denne pcen klare og kjøre Trackmania United Forever "laggfritt"? Intel Pentium Dualcore-T2330(1.60GHz) Nvidia Gforce 8400M GS 1024mbit 2GB ram Vet det er en gammel bærebar men Håper det er muligheter her.. Har prøvd og bytte litt på instillinger men får det ikke til og kjøre knirkefritt bare greit og vite om det i det hele tatt er muligheter her:D Takk! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Sitter selv på: Core2Duo @ 2.2GHz 4GB RAM Gforce 8600M GT på min bærbare traver fra 2007. Har tidligere brukt den til Trackmania, og mener jeg greide å kjøre det på greie instillinger, så i teorien skal du vel klare å kjøre det laggfritt. Du vil være nødt til å kjøre på lave instillinger for å unngå lagg, for det er ikke akkurat state of the art du sitter på der Start med alt på medium og jobb deg opp eller ned alt ettersom hvordan spillet flyter. Er vanskelig å si noe mer enn det Håkon Lenke til kommentar
Wuddlebunny Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Sitter selv på: Core2Duo @ 2.2GHz 4GB RAM Gforce 8600M GT på min bærbare traver fra 2007. Har tidligere brukt den til Trackmania, og mener jeg greide å kjøre det på greie instillinger, så i teorien skal du vel klare å kjøre det laggfritt. Du vil være nødt til å kjøre på lave instillinger for å unngå lagg, for det er ikke akkurat state of the art du sitter på der Start med alt på medium og jobb deg opp eller ned alt ettersom hvordan spillet flyter. Er vanskelig å si noe mer enn det Håkon Takker for svar, pleier og sitte på min stasjonære men har fått unge og da blir det ikke så mye tid på gutterommet lenger:P haha, kanskje investere i en ny bærbar i sommer... Takk annyways! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Sitter selv på: Core2Duo @ 2.2GHz 4GB RAM Gforce 8600M GT på min bærbare traver fra 2007. Har tidligere brukt den til Trackmania, og mener jeg greide å kjøre det på greie instillinger, så i teorien skal du vel klare å kjøre det laggfritt. Du vil være nødt til å kjøre på lave instillinger for å unngå lagg, for det er ikke akkurat state of the art du sitter på der Start med alt på medium og jobb deg opp eller ned alt ettersom hvordan spillet flyter. Er vanskelig å si noe mer enn det Håkon Takker for svar, pleier og sitte på min stasjonære men har fått unge og da blir det ikke så mye tid på gutterommet lenger:P haha, kanskje investere i en ny bærbar i sommer... Takk annyways! Du får flytte gutterommet ut i stua, eventuelt ungen inn på gutterommet Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå