Gå til innhold

Er denne maskinen god nok til Trackmania United?

Anbefalte innlegg

Så litt rund her men fant ingen tråd så fyrer løs:

Burde denne pcen klare og kjøre Trackmania United Forever "laggfritt"?

Intel Pentium Dualcore-T2330(1.60GHz)

Nvidia Gforce 8400M GS 1024mbit

2GB ram

Vet det er en gammel bærebar men Håper det er muligheter her..:p

Har prøvd og bytte litt på instillinger men får det ikke til og kjøre knirkefritt bare greit og vite om det i det hele tatt er muligheter her:D

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter selv på:

Core2Duo @ 2.2GHz

4GB RAM

Gforce 8600M GT

på min bærbare traver fra 2007. Har tidligere brukt den til Trackmania, og mener jeg greide å kjøre det på greie instillinger, så i teorien skal du vel klare å kjøre det laggfritt. Du vil være nødt til å kjøre på lave instillinger for å unngå lagg, for det er ikke akkurat state of the art du sitter på der ;) Start med alt på medium og jobb deg opp eller ned alt ettersom hvordan spillet flyter. Er vanskelig å si noe mer enn det :)

Håkon

Lenke til kommentar

Sitter selv på:

Core2Duo @ 2.2GHz

4GB RAM

Gforce 8600M GT

på min bærbare traver fra 2007. Har tidligere brukt den til Trackmania, og mener jeg greide å kjøre det på greie instillinger, så i teorien skal du vel klare å kjøre det laggfritt. Du vil være nødt til å kjøre på lave instillinger for å unngå lagg, for det er ikke akkurat state of the art du sitter på der ;) Start med alt på medium og jobb deg opp eller ned alt ettersom hvordan spillet flyter. Er vanskelig å si noe mer enn det :)

Håkon

Takker for svar, pleier og sitte på min stasjonære men har fått unge og da blir det ikke så mye tid på gutterommet lenger:P haha, kanskje investere i en ny bærbar i sommer... Takk annyways!:D

Lenke til kommentar

Sitter selv på:

Core2Duo @ 2.2GHz

4GB RAM

Gforce 8600M GT

Håkon

Takker for svar, pleier og sitte på min stasjonære men har fått unge og da blir det ikke så mye tid på gutterommet lenger:P haha, kanskje investere i en ny bærbar i sommer... Takk annyways!:D

Du får flytte gutterommet ut i stua, eventuelt ungen inn på gutterommet :w00t:

Håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...