Toalettet Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei. Har noen full hd 1080i avchd klipp i mts eller mt2s format. er ikke 100 % sikker, men anyway, Hvordan er den beste måten å behandle klippene på? Redigere dem raw eller konvertere til mpeg, eller mp4? Noen som vet, og gidder å skrive sånn encoding, bitrate osv osv? Takk. (er sikker på at jeg ikke er den eneste som lurer på dette ) Lenke til kommentar
okasin Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hmm kunne tenke meg en god guide på dette selv.. Jeg bruker Sony vegas når jeg redigerer.. kvaliteten blir grei, men skulle gjerne vist mer om å få ennå bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Bump. For meg og okasin!^^ jeg poster det jeg finner her! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tja, hvis programmet ditt (adobe premier f.eks) kan kjøre offline, så ville jeg gått for det. Ellers er ukomprimert .avi eller .mov et valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå