Gå til innhold

PL: Liverpool - Birmingham, Anfield, 23.04.2011

Hewitt

15 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Liverpool-seier
    • Uavgjort
    • Birmingham-seier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er relativt imponerende å spille bra, og holde nullen, med tre av fire faste ute i backrekka. Og erstattet med ungdommer, som har tatt sjansen sin fabelaktig. :) Suarez hadde ikke sin beste kamp, men kommer alltid til farligheter. Burde sentret et par ganger, men velger å overse det når vi vinner 5-0 og han var involvert i omtrent alt fremover. Vi trenger slike spillere som prøver og som er kapable til å skape ting på egenhånd, selv om det ikke lykkes hver gang. Han blir gull for oss.

Lenke til kommentar

Note to JOTUN:

Ben Foster ble klappet av banen! :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

Fantastisk. Undere kan skje i 2011 også!

Anfield er friskmeldt. (Glem ikke at en spiller som lar Maxi score hattrick blir ikke buet av Anfield.....)Og ikke kommenter at Foster ikke slapp inn alle målene til Maxi, for det gjorde han sikkert ikke, men det ødelegger poenget og eg har ikke engang sjekket opp påstanden ditt petimeter<-- den som kommenterer det.

Lenke til kommentar

Slutt å bruk smiley din dott. Det passer ikke en forumveileder. Dott. Prøv å forstå hvorfor eg kaller deg en dott din dott.

Dårlig dag?

Han er forumveileder, ikke statsleder. Tror kanskje du leste feil i farten. Det 4 mine er derimot ikke tilfeldige, men det forstod jo en oppgående kar som du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...