Gå til innhold

Portal 2 - Noen som vil gi meg en klem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du spiller for å få gamerscore, JA!

Jeg vile vel heller si det er synd på deg som føler du må bry deg med hva andre gjør og ikke gjør jeg da..

Har du ikke nok med deg selv?

Jeg har forklart mer enn godt nok hvorfor jeg nå tar achivement, og hvis du fortsatt ikke forstår er det ikke noen vits i å prøve å få deg til å gjøre det heller.

Reeeeeeeeeeetard.

Du veit at Achievements oversatt er prestasjoner?

Dvs, får du en achievement, så har du klart noe andre da ikke klarer. (muligens)

Det vil også si at har du alle Achievements i ett spill er du 100% ferdig med spillet. Det er jo derfor du kjøper spillet? Du vil fullføre spillet 100%.

Klarer ikke du å fullføre spillet så er det jo kanskje du som er det?

Lenke til kommentar

Jeg vile vel heller si det er synd på deg som føler du må bry deg med hva andre gjør og ikke gjør jeg da..

Jeg har forklart mer enn godt nok hvorfor jeg nå tar achivement, og hvis du fortsatt ikke forstår er det ikke noen vits i å prøve å få deg til å gjøre det heller.

Reeeeeeeeeeetard.

Hahahah! Sleng deg på veggen gutt;P Portal er ikke for små barna, det krever hjerne, og i denne tråden ser vi tydelig hvem som har det, og hvem som ikke har det ;P

Om du bare med å se en tråd, kan se hvem som har en hjerne, fortjener du doktorgrad i noe fancy.

Reeeeeeeeeeetard.

haha, det var det beste du klarte å komme med?

Jeg tar det som et kompliment at en som deg kaller meg det, så takk :)

Kompliment.. det sier litt om din kompetanse innenfor dette temaet.

Reeeeeeeeeeetard.

Du veit at Achievements oversatt er prestasjoner?

Dvs, får du en achievement, så har du klart noe andre da ikke klarer. (muligens)

Det vil også si at har du alle Achievements i ett spill er du 100% ferdig med spillet. Det er jo derfor du kjøper spillet? Du vil fullføre spillet 100%.

Klarer ikke du å fullføre spillet så er det jo kanskje du som er det?

Jeg vil NYTE spill. Om jeg har fullført det 50 eller 100%, spiller ingen rolle. Om du klarer å ta en 360 før du skyter en portal, og får achievement for det, gj.

Lenke til kommentar

Jeg vil NYTE spill. Om jeg har fullført det 50 eller 100%, spiller ingen rolle. Om du klarer å ta en 360 før du skyter en portal, og får achievement for det, gj.

Hva er å nyte: Spille gjennom det og så legge det på hyllen, eller spille gjennom det og så prøve å klare alle utfordringene som gjør at spille får ekstra levetid?

Det er jo helt tydelig at det er du som er opphengt i hvor mange trophies folk har.

Endret av dotten☻
Lenke til kommentar

Kompliment.. det sier litt om din kompetanse innenfor dette temaet.

Kompetanse innenfor hvilket tema, å avsløre idioter på et forum??

Det trengs ikke, alle på dette forumet er idioter. Jeg er her bare fordi jeg akuratt nå kjeder meg og tenkte jeg kunne leke litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...