Gå til innhold

Portal 2 - Noen som vil gi meg en klem?

Anbefalte innlegg

Er ferdig med alt som er å gjøres i Portal 2 og holder på å ta achivements.

En av disse er å gi 3 forskjellige personer fra din venneliste en klem i coop.

I mangel av venner søker jeg da noen som vil bli min venn og møtes for å gi hverandre en klem :)

Gamertag: Weedaim

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ferdig med alt som er å gjøres i Portal 2 og holder på å ta achivements.

En av disse er å gi 3 forskjellige personer fra din venneliste en klem i coop.

I mangel av venner søker jeg da noen som vil bli min venn og møtes for å gi hverandre en klem :)

Gamertag: Weedaim

3 min ! GT: Herrtuugen

Lenke til kommentar

Kjempebra folkens, jeg legger dere til når jeg skrur på boksen etterpå :)

Litt usikker på hvordan man får de forskjellige gestures, men dette vet kanskje noen andre her inne, eller om det er nok å bli klemt av en som har den for at det regnes?

Hva er gamertaget ditt TMB?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

holder på å ta achivements.

Stakkars Xbox360/PS3 spillere.. alt dere tenker på er å bli belønnet for å gjøre ting, burde ikke spillet i seg selv være i fokus?

er achievements på PC versionen også.

achievements er jo også en del av spillet? får folk til å spille mer(med samme spill)

og han hadde allerede gått gjennom spillet, nå går han for "bonus" materialet

Lenke til kommentar

Stakkars Xbox360/PS3 spillere.. alt dere tenker på er å bli belønnet for å gjøre ting, burde ikke spillet i seg selv være i fokus?

er achievements på PC versionen også.

achievements er jo også en del av spillet? får folk til å spille mer(med samme spill)

og han hadde allerede gått gjennom spillet, nå går han for "bonus" materialet

Jai ha mer achievements ann dai. Do soge.

Greit, sikkert pluss for de som liker det, selv tar jeg imot de jeg random får, og gir faen i resten.

Lenke til kommentar

etter jeg hadde gått gjennom portal 2 titta jeg gjennom achievements i spillet. fant så ut at det var "hemmlige" steder jeg ikke hadde vært i, så jeg gikk gjennom spillet enda en gang.

det finnes faktisk positive sider med achievements også :D

Lenke til kommentar

etter jeg hadde gått gjennom portal 2 titta jeg gjennom achievements i spillet. fant så ut at det var "hemmlige" steder jeg ikke hadde vært i, så jeg gikk gjennom spillet enda en gang.

det finnes faktisk positive sider med achievements også :D

I SP eller COOP?

Lenke til kommentar

Ja stakkars meg som er ferdig med både single player og coop og fortsatt ønsker å ha litt mer å gjøre.

Skamme meg burde jeg, virkelig...

Lenke til kommentar

Ja stakkars meg som er ferdig med både single player og coop og fortsatt ønsker å ha litt mer å gjøre.

Skamme meg burde jeg, virkelig...

Om du spiller for å få gamerscore, JA!

Lenke til kommentar

Jeg vile vel heller si det er synd på deg som føler du må bry deg med hva andre gjør og ikke gjør jeg da..

Har du ikke nok med deg selv?

Jeg har forklart mer enn godt nok hvorfor jeg nå tar achivement, og hvis du fortsatt ikke forstår er det ikke noen vits i å prøve å få deg til å gjøre det heller.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg vile vel heller si det er synd på deg som føler du må bry deg med hva andre gjør og ikke gjør jeg da..

Har du ikke nok med deg selv?

Jeg har forklart mer enn godt nok hvorfor jeg nå tar achivement, og hvis du fortsatt ikke forstår er det ikke noen vits i å prøve å få deg til å gjøre det heller.

Reeeeeeeeeeetard.

Hahahah! Sleng deg på veggen gutt;P Portal er ikke for små barna, det krever hjerne, og i denne tråden ser vi tydelig hvem som har det, og hvem som ikke har det ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...