o2man Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er det noen som kan hjelpe meg med tittelen på en film jeg har sett for lenge siden. Filmen handler om en indianerstamme som bor i en regnskog. Så kommer det et firma som skal kappe ned store deler av regnskogen. Handlingen foregår i moderne tid. Sikkert satt i samme år som da filmen ble laget. Husker ikke så mye av handlingen i filmen. Usikker på hvilket år filmen ble laget, men mener jeg så den på nrk på slutten av 80 tallet begynnelsen av 90 tallet. Noen som har noen tips på hvilken film det kan være? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 det kan være "The emerald Forrest" fra 1985. Based on a true story, Powers Boothe plays an American dam engineer in Brazil. Boothe's son (played by Charlie Boorman - son of director John Boorman) is kidnapped by a rain forest tribe, and raised as one of their own. Boothe continues to look for him and after many trials and adventures, stumbles upon him. Lenke til kommentar
o2man Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Hmm det ser veldig rett ut. Skal sjekke den bedre ut i morgen om jeg får tid. Fant i farten bare en dårlig trailer på youtube, men det kunne minne om at det var rett film. Lenke til kommentar
o2man Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 det kan være "The emerald Forrest" fra 1985. Based on a true story, Powers Boothe plays an American dam engineer in Brazil. Boothe's son (played by Charlie Boorman - son of director John Boorman) is kidnapped by a rain forest tribe, and raised as one of their own. Boothe continues to look for him and after many trials and adventures, stumbles upon him. Jepp det var rett film Tusen takk. Sitter å leser boken Himmelblomsttreet av Gert Nygårdshaug. Det var da jeg begynte å tenke på denne filmen som jeg husker jeg så for lenge lenge siden. Tusen takk PerB. Kanskje du kan hjelpe meg med en cowboy film jeg også så da jeg var liten men ikke husker hva heter Skal lage en ny post på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå