AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Nok en post om "dametrøbbel". Har hatt en dame på tomannshånd (date) nylig, men kom aldri noen vei. Var kjempehyggelig, men jeg klarte aldri å eskalere som det kalles. Skal møte hun igjen nå i morgen hvis det går etter planen, se en film her. Da er vel sjansen min. Saken er den at jeg har ingen erfaring med damer nesten, ikke i denne settingen. Alt av tidligere berøring osv har vært på fest, byen og alltid alkohol. Da blir man litt uforsiktig. Men i en setting som denne føler jeg alltid at jeg trenger "en grunn" for alt jeg gjør, bare det å ta på henne et helt uskyldig sted føler jeg som ukomfortabelt om jeg ikke har en grunn. Noen som har noen tips ang å komme i gang med berøring i edru tilstand? (Fikk ikke somla meg til verken hei eller hadeklem sist engang, men hun er da fortsatt interessert virker det som) Jeg er 20 og hun 19. Postet av anonym: f1ed2c80763d7b85d553f2fcb9b7bace Postet av anonym: f1ed2c80763d7b85d553f2fcb9b7bace Postet av anonym: f1ed2c80763d7b85d553f2fcb9b7bace Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Eskalere? Hvis dette er et av "faguttrykkene" i en tvilsom tekst du har lest et visst sted, så bare glem det. Hvis du føler at du må ta på henne, så tror jeg det vil se litt rart ut om du først gjør det. Om dere skal se på en film, kan du ikke bare sitte nærme henne og senke deg ned i sofaen eller noe? Vis at du slapper av sammen med henne. Det er ikke noe poeng i å stresse med å "ta på henne". Det kan jo hende hun er som deg, men om du gjør som jeg skrev, så kan det jo godt hende hun lener seg inntil deg eller noe. Endret 22. april 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
fluff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvis du har problemer med å aktivt ta på henne kan du i det minste legge alt til rette for at hun skal ta på deg. Et eksempel er jo for eksempel om dere sitter i sofaen sammen, så kan du hvile armen din på sofaryggen der hun sitter. Det utstråler mye mer åpenhet og er en slags subtil invitasjon til ytterligere kroppskontakt. Lenke til kommentar
Coffeecup Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvis dere skal sitte i en sofa og se på film sammen har du jo en gylden mulighet til å komme litt nærmere henne. Du kan jo rett og slett bare spøre henne rett ut om hun vil sitte i armkroken din? Hold rundt henne, stryk henne litt på armen, kil henne litt i nakken... Vi jenter liker å bli kost med Prøv å ikke tenk så mye på det, gjør det naturlig. Selvsikkerhet er sexy, men ikke vær redd for å virke litt klossete heller, det kan også være sjarmerende Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Eskalere? Hvis dette er et av "faguttrykkene" i en tvilsom tekst du har lest et visst sted, så bare glem det. Det er vel et ganske kjent ord i det norske vokabularet som brukes i flere forskjellige situasjoner, så jeg ser ikke noen grunn til at du kaller det et "faguttrykk". Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Alså, Rolig nå sailor. La ting gå sin gang, viss muligheten er der så tar du den. Ikkje prøv og fremprovuser noke som helst for da ender det opp med at du får det en klask på pungen med ei flisete busk. Bare ha det hyggelig, ikkje stress med noke, se filmen lag gjerne noke godt, prøv og vær open og ærlig. Det med damer er ganske enkelt, du har rett i at det og komme til tidlig kroppskontakt er meget viktig, men da snakker eg ikkje om at du skal stappe handa ned i bhen hennes da hun tar av seg jakka i gangen din, kom litt bort i bevist, gjerne helt uskyldig, ta henne på skuldra, klapp henne på ryggen gjør henne komfortabel med at du tar i henne, viss du skjønner, legg gjerne handa rundt henne viss dere sitter i samme sofa. HER er et supertriks Viss du skal røyse deg og sitter med handa rundt henne, stryk henne forsiktig i nakken med handa da du tar den bort, sånn du bare er så vidt bort i, det blir en liten våt flekk i sofaen din då, men fuckit, might be worth it Ellers så er det og være komfrotabel med seg skjøl og situasjonen viktig. Bare ikkje gjør alt for perfekt, La kvelden lede dit den leder. Kos dåkke, så lenge du får ho til og føle seg komfortabel så e de bare og eskalere til huset hopper av grunnmuren etterpå Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Hei Var veldig mye slik som deg når jeg skulle til madammen for første gang. Hadde ikke peiling på hva jeg skulle gjøre osv. men det ordnet seg etter hvert som tida gikk. Vi startet med å se en film. Hun satt i sengen å jeg ved siden av. Så si hele filmen tenkte jeg ikke på noe annet om jehg skulle ta henne i hånden eller ikke som lå der så fint på låret hennes etter hvert la hun den bare nermere å nermere meg å til slutt tok jeg mot til meg å tok tak i den fine hånden var så deilig at hun svarte me å klemme rundt min å der lå vi til slutt me hodet hennes på skulderen min mens vi holdt hender. Beste opplevelsen min noen gang Dette var for godt over to år siden nå, å nå er vi forlovet. Så midt tips til deg er å bare gripe sjansen når den er det funket beldig bra for meg Ønsker deg lykke til å håper det går like bra for deg som med meg Endret 23. april 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå