Dogshift Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei! Jeg har et Zyxel multimodem fra Telenor inne i huset mitt (trådløs med 4 utganger til nettverkskabel) Det jeg lurte på er om det feks går ann og strekke nettverkskabel fra det multimodemet ut til garasjen min og ha en trådløs router der da det er veldig svakt signal i garasjen. Kan jo selvsagt bruke nettverkskabel til PC men hadde vært lettvint med trådløs her ute også. Har en gammel D link router liggende, kan det være mulig og bruke den feks. Mvh Ronny Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Funker fint det. 1 Lenke til kommentar
Dogshift Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Funker fint det. Skal jeg bare bruke nettverkskabel på den ene utgangen på Zyxelmodemet inne i huset og sette den inn i signal inn inngang på D link router så forsterker den signalet i garasjen, eller må det no innkoding/programmering til for og få den D link routeren til og virke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det fungerer fint å plugge den i. Det eneste minuset er at du ikke får felles LAN på de to routerne. Trenger du det, så kan du sette D-link opp som aksesspunkt. How-to finner du i nettverkslinken min under. Lenke til kommentar
Dogshift Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Det fungerer fint å plugge den i. Det eneste minuset er at du ikke får felles LAN på de to routerne. Trenger du det, så kan du sette D-link opp som aksesspunkt. How-to finner du i nettverkslinken min under. Fikk det til og virke, måtte bare koble meg inn på det "trådløse nettverket" til D link routeren, Er kanskje det som er LAN?? Samme det, trengte bare og få koblet inn internett jeg og det virker nå med utmerket signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå