Herekel Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter steder på nettet der man kan handle flotte bamser til barn. Jeg har allerede kommet over kosebamse.no (ganske bra) , men jeg lurer på om noen av dere vet om flere norske eller utenlandske sider (gjerne med fri frakt) der man kan finne flotte, og gjerne rimelige bamser til barn? Jeg har lyst på en skikkelig fin en. Så hadde vært flott med noen forslag! Håper de kommer Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kvadrat i Stavanger har sånn "build a bear" greier. kanskje de har noe slikt i ditt nærområde? Eller ta en titt på http://shop.buildabear.no/ Lenke til kommentar
Herekel Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Takk for raskt svar. Forslaget ditt er godt. Nå har jeg både kosebamse.no og ditt forslag å velge mellom. For håpe det kommer flere. Skal uansett ta en titt og sjekke det ut. Ikke så langt til Kvadrat heller.. Hjertelig Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Glad jeg kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå