DXT Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hei. problemet er slik at etter å ha fungert i omtrent et døgn, slutter nesten alt å virke. dvs at den innebygde switchen fungerer fint. jeg kan også sitte på irc. men alt annet som dc og surfing og sånn stooper (unable to connect to server). Da må jeg restarte routeren og da fungerer alt normalt i omtrent et døgn igjen. jeg har oppdatert til siste firmware. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Dette er ikke lett å svare på, men det synes som om feilen ligger i grensesnittet mellom router og ADSL modemet siden nettverket ditt fungerer. Forsøk å kjøre en maskin direkte på ADSL modemet (hvis mulig) og se om du får samme feilen. Det kunne jo være noe med modemet/linjen selv om dette virker usannsynlig. Sannsynligvis er det kanskje feil på routeren for jeg kjenner ikke til noen innstillinger som skulle medføre at du blir koblet ned slik du beskriver. Jeg har inntrykk av at har man først fått denne opp å gå så kan man glemme den. Lenke til kommentar
DXT Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Modemet er ZyZEL Prestige 650-r. Koblet modemet direkte til pcen i lang tid før jeg fikk routeren (2 uker siden) og da fungerte det smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå