QBab Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) God kveld og morgen godt folk! Holder på skrive tidenes særemne! Det går rett vest, men akkurat den teoretiske biten skal jeg klare å hanskes med selv. Det jeg trenger er en norskrettskrivingsspesialistnerd, som er villig til å sitte barnevakt for meg 24 i døgnet syv dager i uken. En/ei jeg kan mase på når jeg lurer på om "nårsk" staves med å eller æ. Passer en, ingen eller flere av disse påstandene deg? Har du gått på skole? Er du en norsk fanatiker? Har vært på Internett en eller flere ganger? Er du venneløs? Dette er sjansen din til å få en BFFF* for life!** Har du mye fritid? Vel ikke nå lengre! Dette blir tidenes eventyr! TA KONTAKT NÅ! ---------------- PS: Du kan ikke være laktose intolerant * Best Friends For Fucking ever. ** I alle fall så lenge særemne pågår. Endret 22. april 2011 av QBab 2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Haha, morsom annonse :!: 1 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Du er ei morsom annonse. Er du nerden jeg leter UPDATE: etter? Endret 22. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Etter? ''Er du nerden jeg leter? '' - ETTER Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er du nerden jeg leter? Haha, det kan du bare glemme IKKE TENK PÅ DET ENGANG ! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Etter? ''Er du nerden jeg leter? '' - ETTER Åja, hahaha! ... Har døgna Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 ... Har døgna Fyfy, ikke bra, ikke bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå