Skognisse Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hehe jada jeg sier ikke at TG ikke er gøy, for all del. jeg var der selv i 03 og 04. men tror jeg hadde blitt døv nå hehe er jo en grunn til at det er over-representert fra 14-20 , ikke 28 som jeg er Det er knallmye gøy som skjer der. god påske! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Uff, at dere ikke blir dårlige av alt den drittmaten og sukkerbrusen. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ikke noe bilder fra SELVESTE HW-REKKA ? :[ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ikke noe bilder fra SELVESTE HW-REKKA ? :[ Uff, ja. I år hadde var det rett og slett ingen av oss her i redaksjonen som kunne sette av hele dager til The Gathering, slik vi har gjort tidligere år. Det ble til at jeg tok noen timer der oppe på vei til hytta, og jeg glemte rett og slett å løpe innom dere - noe jeg ikke innså før jeg var tilbake på veien. Vi satser knallhardt på å komme bedre tilbake neste år! :-) Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Ikke noe bilder fra SELVESTE HW-REKKA ? :[ Uff, ja. I år hadde var det rett og slett ingen av oss her i redaksjonen som kunne sette av hele dager til The Gathering, slik vi har gjort tidligere år. Det ble til at jeg tok noen timer der oppe på vei til hytta, og jeg glemte rett og slett å løpe innom dere - noe jeg ikke innså før jeg var tilbake på veien. Vi satser knallhardt på å komme bedre tilbake neste år! :-) Jeg var der ikke, men det er kanskje lov å spørre om folk som var der har gode bilder av HW rekka som dere kan legge til på side 3 i en edit? EDIT: eller lage en egen artikkel som heter "brukernes egne bilder fra TG" og få med bilder av HW rekka der? Endret 26. april 2011 av GullLars Lenke til kommentar
Tandberg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 ekke rart hanne var fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå