Gå til innhold

Kingwings Crew på Norske Talenter


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har lest litt på forumet her iblandt over de siste 2-3 årene,

men aldri helt fått ut fingern å laget bruker inntil nå :)

 

Dermed vil jeg starte mitt bidrag her på forumet med å dele videoen av meg og dansegruppen min fra auditionen vår fra Norske Talenter 2011! Vi har danset sammen i 6 år nå, og trener som regel rundt 35 timer i uken, og sliter og slaver for vår fremtid som dansere.

 

Håper dere liker det dere ser, og følg gjerne med på norske talenter i morgen klokken 20:00 om dere vil se mere av oss! :!:

 

Videoen av vårt innslag sees her!

Endret av TimeForMoreMarv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre, i og med at du skriver dette:

... sliter og slaver for vår fremtid som dansere.

Hva slags fremtid er det som danser? Jeg mener, dere er flinke, det er kult å se på og alt det der, men dere er jo en forholdsvis stor gruppe. Sett i perspektiv: Selv om dere vinner Norske Talenter, hva slags "fremtid" er det egentlig for en dansegruppe? Hva vil dere tjene penger på? Med 35 timer trening i uka, antar jeg at det er noe dere ønsker å få noe igjen for i form av penger.

 

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke kan komme navnet på en eneste "dansegruppe" som tjener nok til å leve på det...

 

Jeg mener IKKE å være negativ, jeg bare lurer ;)

Lenke til kommentar

Fins nok av dansegrupper som lever av nettopp dansing. Dansegrupper kan brukes til alle slags filmer, opptredener osv. Sikkert mer penger å hente som solo danser, men ja. Er man i en såpass god dansegruppe har man nok så goe ferdigheter som individ at man fint kan gå solo å tjene egne penger på den måten.

Lenke til kommentar

Akkurat nå, så jobber 8(vi er 13) stykker i gruppa med dans, deriblandt meg selv mens jeg studerer musikk på siden, og det har vi gjort i en del år, og det vil vi gjerne fortsette med.

Det vi tjener til livets opphold på er undervisning og shows,

mens battles gir "luselønn", og er ganske sjeldent, så det er ikke noe å regne med. På 2 timer tjener jeg mere enn pappa på en hel dag, men så er det jo også det å fylle timeplanen sin. :)

Foreløpig er vi så heldige at vi kan gjøre dette, og det vil vi kunne fortsette med. På denne måten kan vi gi den yngre garde mer tilbake, for vi elsker hip hop miljøet og alt det er :)

 

Og vi trener ikke 35 timer i uka for å få penger.

Vi trener 35 timer i uka fordi vi elsker det vi driver med,

og derfor er det herlig om vi kan leve av det i samme slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...