Slettet-YGj9hz Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Vet noen om det er mulig å få tak i hele samlingen av Grøsserne? Det er eldre bøker skrevet av R. L. Stine.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ser ut til å være ute av produksjon.. Norsk liste: http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=10534&authview=booklist Engelsk liste: http://rlstine.com/bookshelf/ (trykk book list for pdf liste) Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen av bøkene kan kjøpes på finn: Finn --> søk --> Grøsserne Fant også hele samlingen på qxl, men den var avsluttet: Stor Grøsserne samling selges!!! Ellers finnes disse på bibiloteket... Lenke til kommentar
MadameM Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg tror dessverre at disse bøkene er ute av produksjon, men det finnes nok alltids noen på finn.no eller qxl som selger dem. Kjekke bøker Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Husker jeg leste noen av disse naar jeg gikk pâ barneskolen! Fine boeker Lenke til kommentar
isotope Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har du en bruktbu i nærheten eller en annen butikk som selger brukte bøker o.l. vil du sikkert finne noe der. Har sett mange av dem i slike butikker. Lenke til kommentar
Gunslingerx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ikke en optimal måte å lese bøkene på, men mange av dem er tilgjengelige på Nasjonalbibliotekets Bokhylla-tjeneste Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 sjekka amazon. er det noen av disse du jakter på, kan hende disse finnes på amazon.c.uk. http://www.amazon.com/gp/search/ref=sr_tc_2_0?rh=i%3Astripbooks%2Ck%3AR.+L.+Stine&keywords=R.+L.+Stine&ie=UTF8&qid=1311727712&sr=8-2-ent&field-contributor_id=B000AQ2UR0 Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Grøsserne var noe av det første jeg leste i mitt liv. Jeg digget serien. Har trolig ennå mange slitne bøker med gulnede sider bortgjemt i en støvete kasse på loftet. Jeg må personlig takke R.L. Stine for å ha staket ut den litteraturiske stien som jeg trofast har vandret i alle år siden. Utallige kvelder lå jeg i senga med ei nifs historie mellom hendene med nattbordslampa tent i det dunkle rommet. Det var stille og skummelt. Vinden ulte skrekkinnjagende i de spøkelsesaktige trærne. Nattens ruvende mørke omsluttet jorda. Og jeg lå i senga, alene med en spennende og avskrekkende bok i hendene, og bladde ivrig om med et bankende hjerte. Endret 27. juli 2011 av Intellektro Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Glemmer aldri say cheese and die Kongebøker fra en svunnen tid Lenke til kommentar
Number_Six Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Må nok til et bibliotek for å få tak i hele samlingen ja. Tror jeg leste alle som var utgitt da jeg gikk på barneskolen Nå fikk jeg jo litt lyst til å lese noen av dem igjen... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ååå husker spesielt buktalerdukken (Den levende dukken). Steike som den skremte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå