superdigg Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Begge disse spillene er jo geniale vorspiel-spill og jeg savner noe sånt til PS2. Ingenting som å fise rundt i en bitteliten cart og prøve å plaffe ned en kompis med det ene syke våpenet etter det andre. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Nå fant jeg jo faktisk dette: Crash Nitro Kart Kommer til høsten visstnok. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Nå fant jeg jo faktisk dette: Crash Nitro Kart Kommer til høsten visstnok. Kult,har faktisk crash team racing til psx som er kjempe kult. :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 oi, kult du fant! dette spillet må jeg kjøpe . Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Gleder meg som en unge! Dette er spillet jeg mangler - spiller fremdeles CTR av og til. Fant en video også!!! Denne siden ser ut som om den oppdateres jevnlig med info. Dessverre ser det ut som om det kun blir LAN støtte og ikke online spilling - men dette kan jo forandre seg *krysse fingre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå