Arodem Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fantastisk sjangerblanding som aldri slipper taket. Les hele saken Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som vet om det er planlagt en PC versjon også? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som vet om det er planlagt en PC versjon også? Det er for øyeblikket ikke planlagt noen PC versjon. Hvis spillet selger bra så kan det jo hende at de fristes til å gi det ut til PC også, men det er bare spekulasjoner fra min side. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Skulle slå på PS3-en etter at den har stått alene en god stund nå, så er selvsagt PSN nede.. Jeg hadde aldri hørt om spillet før, men anmeldelsen var overbevisende nok til at jeg skal skaffe det Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hmf.. Håpet på en PC utgave av denne. Får vel anskaffe meg en PS3 snart, begynner å komme en del spill jeg har lyst på. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 jeg kjøpte dette forrige uke fordi jeg ikke hadde noe å gjøre, lasta ned Trial vesjonen, men etter 10 min med oi, wow, så kjøpte jeg det, overraskende godt spill!! Løp å kjøp! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Forventet ingenting når en kompis lastet spillet ned på PS3en min. Etter 20 min bestemte jeg meg for å kjøpe det! Avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kanskje jeg skal prøve demoen av denne for å se om det er noe for meg... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Sikkert kjøp for min del - tenkte å skaffe meg DS-versjonen og - men jeg stusser litt over at det skulle være nødvendig med lange lastetider i et såpass lite krevende spill på PS3. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har det allerede på DS og det er veldig moro, kjøper det på XBLA etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå