Skunkish Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei har anskaffet meg en el-gitar, som jeg ikke angrer det grann på at jeg kjøpte. Det jeg lurer på er om noen kan anbefale noen fine nettsteder hvor jeg kan lære meg det meste av basicen? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Random torrent nettside --> learn guitar --> last ned instruksjonsvideoer. Eller youtube. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Danke for tipset, laster ned et lite kurs nå. Lenke til kommentar
simon1994 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Etterhvert som du lærer deg grepene osv er " 911tabs.com " en bra side for å finne grep til sanger / tabs osv! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Supert, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Youtube-kanalen til nextlevelguitar.com har mange bra instruksjonsvideoer. http://www.youtube.com/user/rockongoodpeople Lærte selv å spille gitar ved å se på youtubefilmer så det er absolutt mulig å få til. Brukte denne videoen en del i starten for å få lært de mest grunnleggende akkordene: (ViewDo: How To Play Beginner Guitar Chords) Lykke til! Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan også anbefale Justin Sandercoe sin side. Flink kar, som har fine videoer og gode tips Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for mange bra sider og videoer! Hvordan anbefaler dere å lære det? Syns dere jeg burde lære meg alle akkordene først, og lære meg å bytte mellom dem kjapt? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Lær deg noen få akkorder til å begynne med, for eksempel: C, D, E, G, A samt noen mollgrep: Dm, Em, Am Når du begynner å ha oversikt over hvor de grepene befinner seg vil jeg anbefale deg å lete opp noen sanger raskt som rakkern. Det er nemlig da gitarspillet begynner å bli artig. Å øve akkorder bare for å øve akkorder er ikke artig, men når du prøver å lære deg en sang (og må lære deg akkordene av den grunn) er det mye mer motiverende. MERK: Ikke start med for vanskelige sanger. Det er bare demotiverende. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Lær deg noen få akkorder til å begynne med, for eksempel: C, D, E, G, A samt noen mollgrep: Dm, Em, Am Når du begynner å ha oversikt over hvor de grepene befinner seg vil jeg anbefale deg å lete opp noen sanger raskt som rakkern. Det er nemlig da gitarspillet begynner å bli artig. Å øve akkorder bare for å øve akkorder er ikke artig, men når du prøver å lære deg en sang (og må lære deg akkordene av den grunn) er det mye mer motiverende. MERK: Ikke start med for vanskelige sanger. Det er bare demotiverende. Har fått litt dreisen på noen akkorder og mollgrep nå, tips til noen nybegynnersanger som er morsomme å spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå