Minsc Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei. Jeg har nettopp formatert pcen min, og nå opplever jeg en slags "lagg" når jeg maksimerer/minimerer vinduer i windows, åpner nye faner i mozilla osv. En generell treghet i systemet.. Trodde først det var noe med skjermkortet, men jeg har oppdatert til siste drivere. Har installert nyeste versjon av chipsetdrivere.. Er det noe jeg mangler som kan være problemet? Type programmer/drivere som framework e.l Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Litt mer informasjon behøves : Operativsystem (windows xp 32 / 64 - Windows Vista 32 / 64 Windows 7 32 /64 etc) Maskinvare : Skjermkort, hovedkort , minne , strømforsyning , Harddisker. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Windows 7 64-bit Ultimate Radeon hd 5870, corsair 750W, Asus p5q deluxe, 8gb corsair 800Mhz, 2stk WD Raptor 150gb, C2D e8400 Endret 22. april 2011 av Minsc Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Problemet har nå løst seg uten at jeg aner hvordan. Pcen ble bare plutselig bedre, og nå lagger det ikke mer. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 etter en ny install så kan det jo hende at maskinen drev av med noe automatiske oppdateringer eller noe i bakgrunnen. Siden det plutselig har ordnet seg så ville jeg tro det har en sammenheng med noe slikt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det kan stemme bra det, eller problemet kan ligge i selve Harddisken. Uansett følg med og kanskje bruk et overvåkningsprogram for HD som feks crystaldiskinfo. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Kan se den.. Men jeg sørget for at det ikke var noen oppdateringer som lå i bakgrunnen og lurte.. Men kanskje jeg ikke så godt nok etter. Takk for tipset med crystaldiskinfo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå