eking Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hei har akkurat vært å henta mæj et nytt kort og lurte på om det er flere som har hatt problemer med lyden eller vet hvordan jeg kan få fixa d?? har prøvd med forskjellinge drivere... En som savne musikken Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 enabled i bois? Edit: riktig utgang? Lenke til kommentar
eking Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 hehe joda det står på auto etter som jeg husker Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kommer det sånn "stemme" når du booter (er det bare A7N8X Deluxe?)? Har du lagt inn windows drivere? Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 prøv med nvida drivere fra asus (v 1.16) nvida sier de støtter men asus har nyere versjoner på lydkortdriver enn de selvom versjonsnr på pakka er lavere :oops: Lenke til kommentar
eking Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 nei er samme kortet som du har men er ikke sikker på kossn ver. det e ... joda alle driveran er som de ska være åsså : .. kjøpte korte demobrukt så æ fikk jo ikke me cda Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Last ned nForce 2 driverne fra nvidia.com. Det tror jeg skal fikse problemet. Og sjekk om du har putta høytaler'n inn i riktig kontakt bak, er mange å velge mellom Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 last ned de nyeste driverne fra shuttle. da fikser du lydproblemene... eventuelt Msi, de har også en nyere pakke, men jeg mener det var shuttle som hadde lyd driverne... Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg slet noe for j..li med lyden må mitt HK, jeg avinstallerte Nvidia 2.03 driverne og installerte ASUS egne 1.16 all in one drivere (som faktisk er nyere enn Nvidias 2.03), satte hardware acceleration på full i dxdiag og alt har virket siden :-) Lenke til kommentar
eking Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 javæl har prøvd det meste nu å d funke enda ikke har akkorat installert XP pro nu :-? ingen som har noen andre forslag Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 på mitt kort begynner det en gang ibalnt og få en litt skurrelyd. Går da ut og inn, og det er bra igjen. Hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
dc Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 klovn: jeg har det samme problemet, det har mange andre a7n8x eiere og så vidt jeg veit. prøv deg fram med litt forskjellige lyddrivere, eksempelvis fra nvidia, asus og realtek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå