tyDi Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hva du enn gjør, ikke skaff deg Two Worlds. Makan til søpplete spill og dårlig utførelse skal man lete lenge etter. Det er som om de har slacket helt fram til noen dager før release før de har lappet det sammen og servert denne smørja. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg gikk på bakgrunn av hva som er skrevet i denne tråden; akkurat til anskaffelse av Dragon Age 2. Dessverre får jeg ikke til å legge det inn i steam. - Noen som vet hvordan man gjør det? Langdon Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vel kommer ann på hva du mener med legge til. Du kan legge en snarvei til alle retail spill i steam men for å ha muligheten til å laste dem ned gjennom steam så er det en annen sak. Her er listen over retail spill som kan bindes til steam kontoen din: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601 desverre er ikke dragon age 2 en av dem. Dette er fordi valve ikke får noe penger fra spill salget. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vel kommer ann på hva du mener med legge til. Du kan legge en snarvei til alle retail spill i steam men for å ha muligheten til å laste dem ned gjennom steam så er det en annen sak. Her er listen over retail spill som kan bindes til steam kontoen din: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601 desverre er ikke dragon age 2 en av dem. Dette er fordi valve ikke får noe penger fra spill salget. Oisann, fy fanden! Da burde jeg nok ha kjøpt det på steam istede. Beklager dårlig språkbruk. Langdon Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er Gothic 2 verd å sjekke ut? Ser at gog ar gullversjonen på tilbud nå. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Dragon Age (1) var ikke noe for meg, likte ikke å klikke på hvem jeg skal angripe for så å vente til de er døde. Er jo prikk likt WoW jo :/ Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dragon Age (1) var ikke noe for meg, likte ikke å klikke på hvem jeg skal angripe for så å vente til de er døde. Er jo prikk likt WoW jo :/ Uff, det var synd Da er vel heller ikke dragon age 2 et alternativ. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Eller, kan kanskje være det hvis man er glad i fordummede spill med latterlig blod osv. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Min liste med anbefalte RPG spill: Dragon Age 1 og 2 Tes 3 Morrowind Tes 4 Oblivion Sacred 2 Gothic 3 Titan Quest Overlord 2(Kan vi kalle det RPG?) Mass Effect 1 og 2 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Sacred 2 høres interressant ut, hva liker du best med det? Kan du sammenligne det med et annet spill? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sacred-spillene er mer hack and slash enn RPG, men vel verdt en kikk. Gameplaymessig minner det om Diablo og Diablo-avleggere som Titan Quest, men foregår i en gigantisk, sammenhengende og åpen verden. Hvis du ikke likte Dragon Age 1, så elsker du sikkert Dragon Age 2. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mass Effect 2 og Fallout 3 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er Gothic 2 verd å sjekke ut? Ser at gog ar gullversjonen på tilbud nå. Dette blir jo pushet til enhver tid, selvfølgelig er det verdt å sjekke ut. Knall historie, knall innlevelse, knall karakterutvikling. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da tar jeg deg på ordet og setter i gang om 25 minutter. Må si at jeg er fornøyd med hvor enkelt gog gjør det. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da tar jeg deg på ordet og setter i gang om 25 minutter. Må si at jeg er fornøyd med hvor enkelt gog gjør det. Combat-en kan være litt uforgivelig tidlig (ikke bli overrasket om du blir slaktet tidlig) da du er tross alt en fersking som dukker opp i verden (sett bortifra at du tross alt ikke er så fersk med tanke på G1) og flere/fleste monstre slakter deg lett tidlig. Ja, kjøpte selv Baldurs Gate derfra, kongeside. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Stemmer godt overens med hva jeg har hørt fra før av om spillet. Eller en vanskelig start enn DA2 stil over du slakter alt uten å tenkte deg om. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 I Gothic 2 føles ethvert monster som en utfordring og seier når man slår de, ihvertfall tidlig i spillet. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dragon Age (1) var ikke noe for meg, likte ikke å klikke på hvem jeg skal angripe for så å vente til de er døde. Er jo prikk likt WoW jo :/ Uff, det var synd Da er vel heller ikke dragon age 2 et alternativ. Kampsystemet i DA2 har sett en ganske stor endring. du er nærmere kampen og er mer wasad bevegelser og du klikker med musa for å slå men trenger ikke klikke på finden etter at du tar targeta dem. Og så trigger du kombos/abilities ved å bruke hotkeys (1,2,3,4 etc) Verdt å sjekke ut en del videoer på youtube. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Si jeg elsket Knights of The Old Republic 1 og 2, og Mass Effect 1 og 2, men ikke takler high fantasy-typen spill (du vet, drager, sverd, magi.....). Finnes det noen gode RPG jeg burde spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå