Reggy Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Finnes det noe greit alternativ til crocs. Gjerne litt mer sko enn sånne strandsko som du har mellom tærne... Er litt lei crocs og lurer på hva som finnes der ute som er brukbart.. Tips og linker mottas m takk... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Personlig går jeg barbent på stranden, men til stranden går det i loafers. Feks Herring Torino. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Personlig går jeg barbent på stranden, men til stranden går det i loafers. Feks Herring Torino. takk for tips:-) Går også barbeint til stranden, men tenker på type sko som du nevner til og fra strand, til bading, en rask en på butikken, ut i hagen osv... Den du linker til er nok litt for mye sko i forhold til hva jeg tenker på... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Er det sandaler du er ute etter? http://heppo.no/herresko/arbeidssandaler/ Helt brutalt stygg skotype imo. Lenke til kommentar
Kjell-Berit Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Personlig går jeg barbent på stranden, men til stranden går det i loafers. Feks Herring Torino. Virker som han bare er ute etter behagelig skotøy, ikke å se ut som strandas største rompe-pirat. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Personlig går jeg barbent på stranden, men til stranden går det i loafers. Feks Herring Torino. Virker som han bare er ute etter behagelig skotøy, ikke å se ut som strandas største rompe-pirat. Saklig. Hva med å bare kjøpe et par flip-flops eller noe slikt om du bare trenger noe å kaste på beina? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 Personlig går jeg barbent på stranden, men til stranden går det i loafers. Feks Herring Torino. Virker som han bare er ute etter behagelig skotøy, ikke å se ut som strandas største rompe-pirat. Loafers er meget behagelige sko. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 25. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Personlig går jeg barbent på stranden, men til stranden går det i loafers. Feks Herring Torino. Virker som han bare er ute etter behagelig skotøy, ikke å se ut som strandas største rompe-pirat. Saklig. Hva med å bare kjøpe et par flip-flops eller noe slikt om du bare trenger noe å kaste på beina? Det blir nok noe sånt - må bare finne en god type... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå