Fredrik7le86 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) kommer få hjem min første gaming pc om en ukes tid og har kjøpt en del spill som jeg trur blir bra både spillmessigt og grafikkmessigt for å teste mitt nye system.¨ har bare spillt xbox 360 og ps3 tiligere og gleder meg till å oppleve bedre grafikk! her er systemet jeg skal kjøre: Sabertooth p67 intel core i7-2600k corsair h70 cpu kjøler (blir overklocking senere) 8gb corsair vengeance cl9 1600mhz Asus Geforce gtx 580 corsair force 60gb ssd samsung spinpoint f3 1tb windows 7 home premium monitor: samsung syncmaster p2770fh 27" (1920x1080p 1ms) spill: napoleon: total war age of empires 3 complete collection far cry 2 crysis crysis warhead battlefield bad company 2 kommer disse spillene kunne instaleres smertefritt på win 7 home premium og kjøres på mitt system med allt på MAX? Endret 21. april 2011 av Fredrik7le86 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Kommer til å installeres smertefritt og du kan mest sannsynlig kjøre alle på max Bare gled deg Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Kommer til å installeres smertefritt og du kan mest sannsynlig kjøre alle på max Bare gled deg Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvis det ikke kan kjøres på maks må det eventuelt være driver feil eller noe sånt som man ikke kan gjøre noe med før det blir lansert drivere Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 noob cpu kjøler, men jau det vil ikke være hardwaren det står på. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 noob cpu kjøler Jaja.....du må jo gjerne mene at kjøleren er "n00b", men kommentaren i seg selv er totalt uvensentlig i forhold til at kjøleren gjør jobben. Så lenge man ikke er uheldig og får en av de H70 det skrangler i. Er vel ikke hardcore nok før man har kjørt en 600 Watts lensepumpe med direkte tilkobling til kommunens hovedvannledning Her har du et meget bra oppsett Fredrik, og det kan jeg si fordi jeg har hatt min andel av hjemmemekka vannkjøling. Det er ikke verdt pengene eller jobben med mindre man skal OCe for OCens skyld. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 noob cpu kjøler Jaja.....du må jo gjerne mene at kjøleren er "n00b", men kommentaren i seg selv er totalt uvensentlig i forhold til at kjøleren gjør jobben. Så lenge man ikke er uheldig og får en av de H70 det skrangler i. Er vel ikke hardcore nok før man har kjørt en 600 Watts lensepumpe med direkte tilkobling til kommunens hovedvannledning det er en noob cpu kjøler fordi du får billigere, bedre og stillere luftkjølere. så det er bare folk som ikke vet dette eller som tror at pc deres blir superawsomewow med bare pga vannkjøling som har en tendens til å velge dem. Så jeg synes det er verdt å nevne om du er på tur til å betale like mye for et esel som en hest. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjølesystem til side, IL-2: Cliffs of Dover er visstnok den nye PC-dödaren, så kanskje du burde prøve det også. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) noob cpu kjøler Jaja.....du må jo gjerne mene at kjøleren er "n00b", men kommentaren i seg selv er totalt uvensentlig i forhold til at kjøleren gjør jobben. Så lenge man ikke er uheldig og får en av de H70 det skrangler i. Er vel ikke hardcore nok før man har kjørt en 600 Watts lensepumpe med direkte tilkobling til kommunens hovedvannledning det er en noob cpu kjøler fordi du får billigere, bedre og stillere luftkjølere. så det er bare folk som ikke vet dette eller som tror at pc deres blir superawsomewow med bare pga vannkjøling som har en tendens til å velge dem. Så jeg synes det er verdt å nevne om du er på tur til å betale like mye for et esel som en hest. h70 koster nå ikke mer en 700 kr da. og det har den gjort lenge. er ikke akkurat dyrt det for en kjøler som funker Endret 30. april 2011 av ingeplinge Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Det er rett og slett prisen som foreløpig ødelegger mye av moroa. H70 er en meget god løsning, men 950 kroner er rett og slett for mye. Leser du derimot denne testen og ser at prisen i boksen til høyre viser rundt 700 kroner, så for all del, da vil vi anbefale dette kjøpet! Endret 30. april 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det er sikkert teit å fortsette noe særlig på dette her, men med H50, H70 og Coolit sine ferdigpakkede cpu-vannkjølere så får man en rimelig grei deal, samt en trygg introduksjon til vannkjøling. Vil tro det er mange som er litt usikre på hele vann-i-pc greiene, og da kan man jo starte i det små. Nå vet ikke jeg om Fredrik bygger selv, men de løsningene er helt ok. Har selv en H50, og fikk en den Cooliten som står i signaturen til 200,- under salget på komplett. Funker helt supert, og man slipper å bekymre seg for at vannspruten står inne i maskinen. Så kan man selvfølgelig si at kjøleren er "n00b", og jeg skal ikke krangle på det.........det jeg jo kanskje stiller litt spørsmål ved er hvorfor man har behov for å si det? I allefall uten å gi n00ben noen gode råd om hva som er bedre. Det er jo litt teit å stå å se på, og gjøre narr av at en kar betaler for en hest, men får et esel. Da ville det være mer naturlig å si til ham at han kanskje kunne gjort en bedre deal ved å kjøpe Jolly Jumper som står rett ved siden av til samme pris. 1 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Det var helt enkelt h50 og h70 jeg hadde og velge mellom når jeg satte sammen crysis 2 edition på komplett. Og ja, jeg er "noob". Men ett sted må vi alle bynne. Kan ikke ha värt mer fornõjd med min h70 og opsettet jeg satte sammen. Kjörer alt av spill på max og alt kjöles fint i ett haf x og en h70. :-) Det var helt enkelt h50 og h70 jeg hadde og velge mellom når jeg satte sammen crysis 2 edition på komplett. Og ja, jeg er "noob". Men ett sted må vi alle bynne. Kan ikke ha värt mer fornõjd med min h70 og opsettet jeg satte sammen. Kjörer alt av spill på max og alt kjöles fint i ett haf x og en h70. :-) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Så fint du ble fornøyd da Det er det viktigste Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå