asdasdasd3 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei.. Jeg og en del folk skal være i en park neste søndag.. og vi har gamle folk osv.. uansett det er vanskelig at alle vi sitter på bakken og vil ha en del krakker eller benker.. Vet dere hvilken park som er ganske nærme sentrum og har en god del benker.. Har f.eks. ekebergsletta det? merk at vi skal dit på en søndag, så det er masse folk! Takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har ikke Frognerparken en del benker da? Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei.. Jeg og en del folk skal være i en park neste søndag.. og vi har gamle folk osv.. uansett det er vanskelig at alle vi sitter på bakken og vil ha en del krakker eller benker.. Vet dere hvilken park som er ganske nærme sentrum og har en god del benker.. Har f.eks. ekebergsletta det? merk at vi skal dit på en søndag, så det er masse folk! Takk Kunne feks være greit å oppgi hvor du holder til? Utifra at du nevner ekebergsletta vil jeg tro du er fra Oslo, men uannsett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Og hvor mange benker det er behov for... De fleste (alle) parker i Osloområdet har benker. Alfra noen ganske få til amnge spredd rundt. Det er sjelden det er mange i nærheten av hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå