Dr. Mobius Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) http://www.eanordic.com/no/easter2011/ EA games har i dag lansert sin easter egg hunt, og lover at om man klarer denne vil man bli rikelig belønnet. Jeg har dog til gode å komme lenger enn til "side 3". Om noen kommer forbi "side 3" må dere gjerne dele noen hint her i tråden. Jeg vil dele hint med dere om de andre "sidene" om dere trenger hjelp. Jeg har nå sittet på "side 3" siden i dag tidlig, og er i ferd med å bli gal!!!! Edit: Typo Endret 21. april 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg kom også ganske raskt til side tre men nå står jeg fast. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Velkommen i klubben! Nederst i høyre hjørne er det en figur fra det nye Alice spillet. En kanin med en klokke. Man kan tydelig lese et klokkeslett, men jeg aner ikke om dette egentlig betyr noe. Jeg har også prøve å starte det på nytt, og være rask med å løse side 2 slik at egget ikke knuser, men dette har tilsynelatende ikke noe å si. Jeg tenkte kanskje denne klokken symboliserte at man har en tidsfrist på seg... Jeg tenkte også at bakgrunnen var en slik cross eyed 3D greie, men det ser heller ikke slik ut. Jeg har prøvd å høre etter om summingen fra TVen er morse, men det virker heller ikke slik. Endret 21. april 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg kommer nå ikke lenger en til TV skjermen som sier at det ikke er flere egg. Står det noe om dette noe sted? Siden er liksom ganske.. tom Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 EA har jo sagt at kun ekte gamere vil klare det... *Snufs* Jeg har jo alltid sett på meg selv som en ekte gamer... Har jeg levd på en løgn? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 vanskelig i den grotta der. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 vanskelig i den grotta der. Vanskelig eller umulig? Klarte du den? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Troller du?!? Send meg et hint, er du snill. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Du må finne ut av det selv :-) hint: ganske åpenbart. Endret 21. april 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 http://www.showmycode.com/?73db9ba6376dbf352c9c437f691383ec Det er ikke referanse til noen flere sider, ikke er det noen andre bilder en de på de 3 sidene heller Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fant bare en link via google -> http://forums.electronicarts.co.uk/pc/1399113-ea-easter-egg-hunt.html Sitter selv fast på side 3 (tv) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 tror faktisk det er stopp på side 3. Er jo umulig å komme videre Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Sant det ass. Har prøvd litt forskjellig med URL'n og flash settings, men uten hell. Men det blir jo for dumt om denne jakten bare skulle ta et halvt minutt å klare. Dessuten hinter de jo helt sykt til at man ikke er ferdig med den TV-skjermen. EDIT: Sjekka kildekoden og. Ingen hjelp å finne. Endret 21. april 2011 av fluff Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Og her kommer jeg til å bli sittende ut kvelden. Kommer heller ikke forbi tv'en Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Evt at man må vente til påskeaften Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Dette er det jeg sålangt har "funnet", hva om vi prøver å gjøre det sammen fremfor å holde det hemmelig? Side 1 - "Haren med egget" - Fuglen flyr bort ved mouseover, tilsynelatende uten noen effekt på andre sider - Haren blir sur når du trykker på den - Marken skyter laser og varmer opp egget slik at haren kaster den til "side 2", skjer både når haren er "vanlig" og "sur" Side 2 - "New York" - Egget lander og blir knust (hvordan blir det ikke knust?) - Man kan slå på lyktestolpen, tilsynelatende ingen effekt - Crysisfyren dukker opp under brua, går bort ved klikk - Pingvinen spiller på enten Stortromma, Cymbalen eller gitaren etter hva du trykker på, effekt? - Løven slår på den ringen ved klikk - Klikk og hold på den høye byggningen åpner luke under dyrene så de går til side 3 Side 3 - "TV'n" - Teksten på TV'n skifter ved klikk - Haren viser kl.slett, når? - ??? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ikke lås dere helt fast på at siden med TV-en faktisk er side 3 da. Ikke at jeg har lyktes med å finne noen andre sider men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå