Gå til innhold

iPhone4 eller Samsung Galaxy S?

14 stemmer

1. 1. iPhone 4 eller Samsung Galaxy S?

• iPhone 4
      4
    • Samsung Galaxy S
      11

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte på ka folk syns om de to telefonen, iPhone4 og Samsung Galaxy S?

Har i dag iPhone 3G, og vurdere å bytte den ut etter et par års bruk. Tenkte eg bare skulle kjøpe meg en iPhone 4 siden eg er så fornøyd, men etter den tiden har Androide komt på markedet med ganske så gode telefoner, så spørsmålet er kas vil eg være mest fornøyd med?

Liker iTunes godt både som musikknedlastningsprogram og backup av 3G'en, og ikke minst utseende på iPhone generelt.

Bruker telefonen for det meste til å høre musikk på farten, skrive meldinger, sjekke mail/facebook/været/nettbank osv og ikke minst ringing.

Det er eg mest opptatt av er at mobilen har god batterikapasitet, god til å skrive meldinger med, noe eg gjør veldig mye + ikke minst musikk, lyden på min 3G kan ikke sammenlignes med MP3-spillere eg har vært borti, så det må være på topp!

Har så vidt vært borti Samsung Galaxy S, liker den telefonen veldig godt, god å holde, fin og se på, men er den god i bruk? Fikk aldri testet den med headsett og musikk. Men snakket med en kollega som har androide-telefon, og han var misfornøyd med lyden på musikken på hans telefon, men det kan vel kanskje bare være telefonen hans, og ikke androide generelt.

Så spørsmålet mitt er om noen klarer å overbevise meg til å slutte mitt forhold til Apple og kommer over på Androide siden, ka går eg glipp av egentlig (?)

Endret av Butikkdott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke lett :)

sønnen min har en iPhone 4, og jeg en Galaxy S. Synes selv at Galaxy er bedre, med egen hjemmeskjerm, der man kan legge inn masse rart. Galaxy er mer behagelig å holde i. Synes iPhone er for kantete. men for all del, utenom det, blir det mye smak og behag. Er du veldig fornøyd med din iPhone 3G, kommer du nok til å bli like fornøyd med iPhone 4. Er jo ikke for ingenting at både iPhone og Galaxy S selger så bra. Veldig bra telefoner, begge to :)

Lenke til kommentar

er ikke lett :)

sønnen min har en iPhone 4, og jeg en Galaxy S. Synes selv at Galaxy er bedre, med egen hjemmeskjerm, der man kan legge inn masse rart. Galaxy er mer behagelig å holde i. Synes iPhone er for kantete. men for all del, utenom det, blir det mye smak og behag. Er du veldig fornøyd med din iPhone 3G, kommer du nok til å bli like fornøyd med iPhone 4. Er jo ikke for ingenting at både iPhone og Galaxy S selger så bra. Veldig bra telefoner, begge to :)

Er det eg og mener, begge er veldig gode telefonen, men hvilken skal man velge? :hmm:

Prisen er jo noe lunde det samme og, uten abo. Har lyst å skaffe meg en god telefon som eg kan bruke og nyte i lang tid fremover, uten uttalige besøk hos reprasjonsfolka. Prøvde å søke litt på nettet om skadestatestikk, men til ingen nytte. Så tenker eg tar meg en tur innom en lefdal eller expert på lørdag når de er åpen og ser om de har telefonen utstilt med strøm, sånn at du kan prøve telefonen på meny osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...