Gå til innhold

Hvor foretrekker DU å ha din Hearthstone bundet til?

Anbefalte innlegg

Hvor foretrekker DU å ha din Hearthstone bundet til?

Selv har jeg alltid foretrukket å ha den i Shattrah/Dalaran grunnet alle portalene, men det endret jo på seg da Cataclysm kom. Jeg har den fortsatt bundet til Dalaran på de fleste characterene mine, men det er fordi jeg har vært inaktiv i drøye fem mnd. Latskap med andre ord. Jeg har ikke helt oversikt over reisemåter og slikt lenger, men har forstått det slik at det kan være greit å ha den bundet til Stormwind som alliance, og helt sikkert Orgrimmar som horde.

Har du et fast sted du alltid binder den til? Og setter du den til stedet kun av praktiske grunner, eller har du andre grunner til at du binder den der du gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min "Return to.."-skill er bundet til 21st Hall på mine fleste char`s, men nå som det er kommet mulighet for flere så blir det vel Thorin`s Hall også, fordi det er mest praktisk rett og slett :-)

(Lord of the Rings: Online)

:!:

Du innser at du skrev i WoW-delen av forumet?

Jeg foretrekker å ha min HS i Orgrimmar.

Lenke til kommentar

Min "Return to.."-skill er bundet til 21st Hall på mine fleste char`s, men nå som det er kommet mulighet for flere så blir det vel Thorin`s Hall også, fordi det er mest praktisk rett og slett :-)

(Lord of the Rings: Online)

:!:

Du innser at du skrev i WoW-delen av forumet?

Jeg foretrekker å ha min HS i Orgrimmar.

Det var vel en grunn til at jeg skrev i parentes der, pluss et lattermildt smiley, ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...