kaaasen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvor foretrekker DU å ha din Hearthstone bundet til? Selv har jeg alltid foretrukket å ha den i Shattrah/Dalaran grunnet alle portalene, men det endret jo på seg da Cataclysm kom. Jeg har den fortsatt bundet til Dalaran på de fleste characterene mine, men det er fordi jeg har vært inaktiv i drøye fem mnd. Latskap med andre ord. Jeg har ikke helt oversikt over reisemåter og slikt lenger, men har forstått det slik at det kan være greit å ha den bundet til Stormwind som alliance, og helt sikkert Orgrimmar som horde. Har du et fast sted du alltid binder den til? Og setter du den til stedet kun av praktiske grunner, eller har du andre grunner til at du binder den der du gjør? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har vel min også i Dalaran. Er så mange andre måter å komme seg til Org/SW på nå med tabards og greier.. Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har min til SW (Dwarven District). Kan reise overalt derfra, og har RIng of Kirin Tor + Tournament Tabard for å reise til Dalaran om nødvendig. Kun 15 min cooldown på HS er jo en veldig bra oppgradering fra gamle dager. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Min er i Orgrimmmar/Stormwind. Ettersom portalene til Twilight Highland etc. ligger der. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) HS i Orgrimmar. Mest praktisk med tanke på at du har alt på en plass. Dalaran Ring, Argent Tournament Tabard og Engineering teleports for andre ting. Endret 21. april 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 SW, til dalaran har jeg en ring liggende. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Satt min til hovedbyen i blades edge så jeg lettere kan gjøre orgre dailysene der, men vaneligvis så bryr jeg meg ikke noe om hvor jeg har den (er mage ) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Min "Return to.."-skill er bundet til 21st Hall på mine fleste char`s, men nå som det er kommet mulighet for flere så blir det vel Thorin`s Hall også, fordi det er mest praktisk rett og slett :-) (Lord of the Rings: Online) :!: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Min "Return to.."-skill er bundet til 21st Hall på mine fleste char`s, men nå som det er kommet mulighet for flere så blir det vel Thorin`s Hall også, fordi det er mest praktisk rett og slett :-) (Lord of the Rings: Online) :!: Du innser at du skrev i WoW-delen av forumet? Jeg foretrekker å ha min HS i Orgrimmar. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Min "Return to.."-skill er bundet til 21st Hall på mine fleste char`s, men nå som det er kommet mulighet for flere så blir det vel Thorin`s Hall også, fordi det er mest praktisk rett og slett :-) (Lord of the Rings: Online) :!: Du innser at du skrev i WoW-delen av forumet? Jeg foretrekker å ha min HS i Orgrimmar. Det var vel en grunn til at jeg skrev i parentes der, pluss et lattermildt smiley, ja Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 hs'en min har nesten alltid vært plassert i OG. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Goblin Slums i Orgrimmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå