Gjest medlem-211409 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 aahhh, kjipt problem : P kjenner meg igjen. Jeg bare holder meg. du kan øve deg i dette spillet imens, så skal du se det går. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg skulle kanskje vært mer utfyllende da jeg forklarte situasjonen. Du skjønner, denne jenta er ganske pen. Og som vi alle vet driter ikke pene jenter. Det er et fysiologisk faktum. Les en bok liksom. Er nok bare en ting å gjøre her da. Du må bli så forelsket at du kan leve på luft og kjærlighet. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ikke drite på 24 timer er lett, pisse derimot :/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 kjempelett, bare spis skjeldent og ikke så mye så holder du lett 3 dager ihvertfal. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Spis sjeldent. Funker for meg, selv om det ikke er en bevisst handling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå