Gitarhm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror dere Sony gir oss noe gratis for at vi har vært uten PSN så lenge? Gratis spill fra PSN eller noe? Kansje noe for ps+ kunder, siden de har betalt, og mister noe av tiden? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror dere Sony gir oss noe gratis for at vi har vært uten PSN så lenge? Gratis spill fra PSN eller noe? ..en avatar som sier "Sony er best!", eller noe slikt..? Haha WIN Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Sony blir saksøkt. Sony Sued for PSN Security Breach Class action lawsuit filed this morning against SCEA. http://ps3.ign.com/articles/116/1164392p1.html http://ps3movies.ign.com/ps3/document/article/116/1164392/JohnsvSony-Complaint-FINAL.pdf Endret 28. april 2011 av Upsidian Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gidder ikke å dra denne off-topic diskusjonen med deg noe lenger. Yesterday, we addressed a number of your questions< relating to the malicious intrusion into our network. You can find that FAQ here. As we get closer to restoration of service, here are more answers to your questions, many of which are more gaming related: Q: Will our download history/friends list/settings be affected by the PSN downtime? A: No, they will not. Q: Will trophies that were earned in single-player offline games during the outage be intact when the service resumes? A: These trophies are intact and will be re-synched when the network is once again operational. Q: Will my PS+ cloud saves be retrievable? A: Yes, once PSN is restored. Q: What if we have a subscription to PS3 MMOs DC Universe Online or Free Realms? Will we get compensation for that? A: From Sony Online Entertainment: “We apologize for any inconvenience players may have experienced as a result of the recent service interruption. As a global leader in online gaming, SOE is committed to delivering stable and entertaining games for players of all ages. To thank players for their patience, we will be hosting special events across our game portfolio. We are also working on a “make good” plan for players of the PS3 versions of DC Universe Online and Free Realms. Details will be available soon on the individual game websites and forums.” Q: Will there be a goodwill gesture for the time we haven’t been able to utilize PSN/Qriocity? A: We are currently evaluating ways to show appreciation for your extraordinary patience as we work to get these services back online. Thank you for your continued feedback. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 De sier også PSN er nede pga at de gjør vedlikehold. PSN er hacket. Men på død å liv, tro gjerne på nissen du. ..nissen, med en sekk full av digital crack - flere ganger i måneden hele året. Dårlig argument der, altså. Sony=1, Nissen=0 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 De sier også PSN er nede pga at de gjør vedlikehold. PSN er hacket. Men på død å liv, tro gjerne på nissen du. ..nissen, med en sekk full av digital crack - flere ganger i måneden hele året. Dårlig argument der, altså. Sony=1, Nissen=0 Sony blir saksøkt da sikkerheten deres suger balle og 77 millioner kontoer er "stjålet". Dårlig argument? Bare fordi du ikke har kompetanse nok til å se en sammenheng. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hva slags form for kompetanse har du da? Vi skjønner faktisk hva som skjer, er bare du som tror at du må gi det inn med teskje til oss, ergo tror du at du har større kompetanse enn oss andre. Er ikke slik. Men for all del, tro på nissen du Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 De sier også PSN er nede pga at de gjør vedlikehold. PSN er hacket. Men på død å liv, tro gjerne på nissen du. ..nissen, med en sekk full av digital crack - flere ganger i måneden hele året. Dårlig argument der, altså. Sony=1, Nissen=0 Sony blir saksøkt da sikkerheten deres suger balle og 77 millioner kontoer er "stjålet". Dårlig argument? Bare fordi du ikke har kompetanse nok til å se en sammenheng. Ok, prøv å hack de da? Hvis de har så dårlig sikkerhet? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Q: Will there be a goodwill gesture for the time we haven’t been able to utilize PSN/Qriocity?A: We are currently evaluating ways to show appreciation for your extraordinary patience as we work to get these services back online. Noen som har noen spekulasjoner på hva denne "goodwill gesturen" vil bli? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gratis portal 2 hadde vært artig, men det skjer ikke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sikkert noe som er helt på sin plass og veldig fint gjort av Sony, men som eg garanterer mange pappagutter kommer til å syns er ALT for lite. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sikkert noe som er helt på sin plass og veldig fint gjort av Sony, men som eg garanterer mange pappagutter kommer til å syns er ALT for lite. Jeg støtter den! Synes det er overdrevent mye sverting av Sony ute å går. Nå tror jeg at jeg kommer til å få en hel storm etter meg, men helt ærlig, så får jeg følelsen av at det er mange som "hiver seg på" dette med fjerningen av Other OS. Mulig noen har hatt gode opplevelser med det, men jeg kan tenke meg at flesteparten som har installert linux på dette viset, har blitt relativt skuffet. Så jeg skjønner ikke det "inderlige" savnet som plutselig kom. "Ja men Other OS var en del av kjøpet!", Why go there? 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Jeg tror at viss ikke Sony hadde tatt vekk Linux så fort som de gjorde hadde PS3en vært hacka for lenge lenge siden og sikkert PSN også. Men har knusende ro nå jeg da bankene i Norge vil eventuelt gi penger tilbake viss man opplever fraud!! Endret 29. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hvorfor tok de vekk Linux egenlig ? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det jeg syns er litt merkelig, er hvor mange som tar Sony i forsvar. Stakkars Sony, slemme hackere,buhu, cry me a f...ng river! Hadde det samme skjedd med Xbox 360, hadde de samma folka basha Microsoft på det groveste med null medfølelse, forståelse eller sympati. Sony har driti på draget med sikkerheten sin, det som har skjedd skal ikke skje. End of story. 4 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg er forsåvidt enig med JonTj, men jeg har også god tro på at vi får noe helt akseptabelt, men at det allikevel ikke vil gå 2 sekunder før det popper opp "HURR DIS IS WAT I GET FOR NO BLAK OPS IN EASTER". Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Other OS-funkjsonen ble etter all sannsynlighet fjernet for å motvirke at konsollen skulle bli cracket med påfølgende piratkopiering. Jeg kan forstå at Sony ønsker å unngå å tape penger, men dette var ikke måten å gjøre det på. Tipper de har tapt langt mer på å erte på seg forbrukerne enn de ville gjort på å lage en halvgod løsning med oppdateringer som tettet sikkerhetshull. En kjapp gjennomgang av prosessen med chipping av PS2 og cracking av firmware'n på PS3 viser jo at dette ikke er noe "Ola Dunk" gir seg i kast med. Jeg synes stormen Sony opplever om dagen er helt grei, kanskje tom. at det kom litt for sent (burde blitt mer bråk da de fjernet PS2-kompabiliteten). Misnøye blant forbrukerne har en oppdragende effekt på produsentene og gjør i siste ende at vi får bedre produkter. Tipper (håper i hvert fall) at Sony med PS4 har lært at det er en særdeles dårlig idé å lansere et produkt med funksjonalitet som de senere fjerner Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kanskje kompensasjonen er at alle får tilgang til playstation + en tid eller noe sånt. Dunno. Men, jeg har ingen planer om å skru opp noen forventninger. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Da har jeg fått Email fra Sony. var ikke noe ny information. heller en blanding av det de har sagt på forumet sitt. Men men. da fikk jeg lest litt idag og. Angåendes hva de planlegger til kompensation så blir det vell en artig liten ting vil jeg tro. Tviler på at de sender ned Sony strippere til huset mit som gir meg lapdances liksom hehe. Men vi får nå see Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Other OS-funkjsonen ble etter all sannsynlighet fjernet for å motvirke at konsollen skulle bli cracket med påfølgende piratkopiering. Jeg kan forstå at Sony ønsker å unngå å tape penger, men dette var ikke måten å gjøre det på. Tipper de har tapt langt mer på å erte på seg forbrukerne enn de ville gjort på å lage en halvgod løsning med oppdateringer som tettet sikkerhetshull. En kjapp gjennomgang av prosessen med chipping av PS2 og cracking av firmware'n på PS3 viser jo at dette ikke er noe "Ola Dunk" gir seg i kast med. Jeg synes stormen Sony opplever om dagen er helt grei, kanskje tom. at det kom litt for sent (burde blitt mer bråk da de fjernet PS2-kompabiliteten). Misnøye blant forbrukerne har en oppdragende effekt på produsentene og gjør i siste ende at vi får bedre produkter. Tipper (håper i hvert fall) at Sony med PS4 har lært at det er en særdeles dårlig idé å lansere et produkt med funksjonalitet som de senere fjerner Nå må du ikke glemme hvor mye de har fått ned prisen, bl.a. pga fjerningen av bc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå