Gå til innhold

[Løst] Playstation Nettverk nede. God Påske

Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å ikke å selge ps3 min, jeg elsker PlayStation uasett. Folkan som hater ps3 nå pga Psn og ikke kunne spille i online. De tenker meg som sikkelige spille nerder fordi de må alt så bra og ingen problemer som kommer fram. Men jeg er så glad at Psn er gratis :new_woot:

Men jeg leste en artikkel på nrk: "Sikkerhetsekspert tror hackerangrepet mot Sony Playstation kan føre til at alle de 80 millioner brukerkontoene må slettes og bygges opp på nytt."

Blir det slettet så mister jeg jo mw2 map packen som jeg kjøpte for 2 uker siden. Hvordan får jeg de tilbake igen hvis vi måtte lage nye brukere? :cry::hmm:

Lenke til kommentar

Bare det at det er Sony gjør at alle slags hyklere der ute kommer frem . Take a chill pill og sug på noe godt sier jeg

Tenk det er over 70 milioner på PSN, er jo nesten som svineifluensan slo til på 17 trikken igjen, hva faen liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja vet at ingen sa at jeg skulle dempe meg. Men jeg skal ta det med ro. Men en ting jeg ikke sjønner selv engang at hvorfor jeg ikke er sint på Sony med at de ble hackat, hadde så dårlig sikkerhet på Psn og at Sint på hackeren engang. Æ burde bli irritert og sånt men nu er jeg ikke det :!:

Lenke til kommentar

Hvis en eller flere personer blir tatt for dette. så tenker jeg meg at de må sikkert betale tilbake hva en det kostet Sony og få orden på dette. blant anne det de har betalt et eksternt sikkerhets firma for og finne ut av hvem det er. Nå er ikke jeg en jurist. så jeg bare spekulerer.. men det går vell under svindel og ID Theft? selv om deres intention ikke var og feks stjele konto information osv osv. så sålenge de alikavell fikk tilgang til det. så vil de vell bli straffet for det. Med tanke på at det vedrører et par millioner folk så kan vell straffen bli regelmessigt kjip. Men helt ærligt så driter jeg i det. Er det en 12 åring så kan de vell ikke gjøre så mye. er det folk fra 18 og over så vil vell de slite økonmiskt resten av livet. men det er bare morsomt :) Men som sagt så er allt dette spekulationer. Noe sier meg at vi vil finne ut hva som skjer før eller seinere uansett takket være Media, Spess da Gaming media

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

Koser meg med oneplayer imens jeg, Gratis tjeneste så er ikke nerd nok til å surve over at de er nede. Hadde vi betalt for det så hadde det vært en annen sak.

Men får håpe de får i orden på dette, sikret det bedre og at de som har hacket blir tatt og straffet for det.

Lenke til kommentar

Dette er noe dritt. Er det noen som har opplevd at penger er blitt tappet?

Min konto, som er tilknyttet visakortet brukt på PSN, ble trekt for €80 i går (27/04-11).

I tekstfeltet sto følgende tekst: "Cyb/turecarga.com".

Aldri vært inne på sida før..

Lenke til kommentar

Dette er noe dritt. Er det noen som har opplevd at penger er blitt tappet?

Min konto, som er tilknyttet visakortet brukt på PSN, ble trekt for €80 i går (27/04-11).

I tekstfeltet sto følgende tekst: "Cyb/turecarga.com".

Aldri vært inne på sida før..

Ser ut som det kan være en Spansk side. Googlet litt, Gikk ikke direkte inn på siden seff. men lest hva andre hadde skrevet om den. og virker rimeligt sketchy. Virker som den siden har blitt linket til i Scam forsøk før. Om dette er PSN relatert eller ikke er jo vanskeligt og si. men du burde stenge ned kortet ditt iallefall. si ifra til banken. og få ny kode og kort. Utroligt kjipt og høre. Er jo det alle har fryktet

EDIT

Kan også se ut som det er en side brukt til og recharge forskjellige ting. Mobil tlf. osv osv

Så noen hadde skrevet dette blant annet

(Hi!

Can anyone help with my yoigo rechaging. I've previously used turecarga.com to recharge via internet, but now it seems turecarga rejects non-Spanish credit cards.

Thanks!) så hvem vet. kanskje hackerene er fra Spania? Men igjen. om det er PSN relatert eller ikke er jo vanskeligt og si

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...