Gå til innhold

[Løst] Playstation Nettverk nede. God Påske


Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testet alle de forskjellige måtene å resette passordet på, men det vil seg ikke. Hotmail liker ikke Sony for øyeblikket, det er hvertfall sikkert.

 

Det har du rett i, vedder på at microsoft gjør dette med vilje. Men løsningen er å legge til [email protected] på safe listen til hotmail. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd å lage en ny konto. Opprettet en ny mail og registrerte en ny PSN konto. Fikk ikke sånn bekreftelsesmail fra Playstation da heller.

 

Er det noe jeg gjør feil? Eller har andre samme problem fortsatt? Synes det er helt håpløst at noen skal få mail og noen fikser det på konsollen.

 

Er det noen supportmail jeg kan sende mail til`Prøvde inne på PSN norge sine sider, men fant ikkeno, bare et telefonnummer. Og der er alle linjer opptatt uansett når på døgnet jeg ringer.

Lenke til kommentar

De ga meg denne linken

 

https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login

 

Var inne der for en ukes tid siden, var under maintance da og.

 

Er det andre som sliter med det samme? Hvis det er ca. 50/50 hvem som har kunnet endre passord på PS3 og hvem som må gjøre det på pc må det da være andre som sliter med dette.

 

Synes det er forbanna dårlig at SOny ikke klarer å fikse detta. Skulle da ikke tro det var så forferdelig vanskelig.

Lenke til kommentar

 

Er det andre som sliter med det samme? Hvis det er ca. 50/50 hvem som har kunnet endre passord på PS3 og hvem som må gjøre det på pc må det da være andre som sliter med dette.

..kanskje det er e-post adressen..? Domene vanligvis på spam-block lister, etc.. Sjekk spam-folderen først, prøv en google-adresse etterpå, eller noe i den duren..?

Lenke til kommentar

Jeg har jo fått mailen en gang før. Fikk den for lenge siden, men hadde glemt passord, og den mail man får når man skal endre passordet får jeg aldri.

 

Lagde en ny konto med hotmail mail isteden for online mail. Da fikk jeg mailen etter 4-5 timer. Trykker på linken i mailen men den siden er under maintance.

 

Er det noen mulighet for at jeg kan fikse det på playstationen? eller må jeg bare vente til den siden er oppe igjen?

Lenke til kommentar

Jeg får det heller ikke til å funke. Prøver å logge på PSN på Playstation og får opp feilmelding. Prøver å logge inn for å bytte passord på PCen, men får opp at siden er "under maintenance" - enda!! Begynner å bli en smule lei nå... :(

Lenke til kommentar

PSN Fully Restored By This Friday

Japan, Hong Kong, and South Korea have to wait.

May 30, 2011

http://ps3.ign.com/articles/117/1171522p1.html

 

Sony said today it will fully restore PlayStation Network and Qriocity services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia - excluding Japan, Hong Kong, and South Korea - by the end of this week. Service updates for Japan, Hong Kong, and South Korea will be available at a later date.

 

Full restoration for PSN includes:

 

- Full functionality on PlayStation Store

 

- In-game commerce

 

- Ability to redeem vouchers and codes

 

- Full functionality on Music Unlimited powered by Qriocity for PS3, PSP, VAIO and other PCs

 

- Full functionality on Media Go

 

"We have been conducting additional testing and further security verification of our commerce functions in order to bring the PlayStation Network completely back online so that our fans can again enjoy the first class entertainment experience they have come to love," said Kazuo Hirai, Executive Deputy President, Sony Corporation. "We appreciate the patience and support shown during this time."

 

GLeder meg til PSN Store kommer tilbake. har et par spill med Redeem Codes som venter.

Lenke til kommentar

Litt mer:

 

PS Store tilbake innen slutten av uken:

Last night, Sony Computer Entertainment issued the following press release:

 

SONY AND SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ANNOUNCE FULL RESTORATION OF PLAYSTATION®NETWORK SERVICES Tokyo, May 31, 2011 – Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced today that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week.

 

The company will also resume Music Unlimited powered by Qriocity™ for PlayStation®3 (PS3®), PSP® (PlayStation®Portable), VAIO and other PCs. Details for Japan, Hong Kong, and South Korea as well as the remaining services on Qriocity will be announced as they become available.

 

The company implemented considerable security enhancements to the network infrastructure, as well as conducted testing of the payment process and commerce functions. The first phase of PlayStation Network and Qriocity restoration began on May 15 in the Americas and Europe/PAL territories, followed by Japan and Asian countries and regions on May 28, when the company brought partial services back online. With this partial restoration users were able to access to some of the services such as online game play, account management, friend lists and chat functionality were restored. The full restoration of PlayStation Network as well as part of services to become available on Qriocity will include:

 

Full functionality on PlayStation®Store

In-game commerce

Ability to redeem vouchers and codes

Full functionality on Music Unlimited powered by Qriocity for PS3, PSP, VAIO and other PCs

Full functionality on Media Go

 

Customers will be able to purchase and download games and video content from the PlayStation®Store on PS3 or PSP. In addition, consumers will have full access to Music Unlimited powered by Qriocity through PS3, PSP, VAIO and other PC’s. Service restoration of Video on Demand powered by Qriocity™ and Music Unlimited powered by Qriocity for a variety of network-enabled Sony devices will be announced later.

 

“We have been conducting additional testing and further security verification of our commerce functions in order to bring the PlayStation Network completely back online so that our fans can again enjoy the first class entertainment experience they have come to love,” said Kazuo Hirai, Executive Deputy President, Sony Corporation. “We appreciate the patience and support shown during this time.”

 

The company will be offering customers a “Welcome Back” package of services and premium content to all registered PlayStation Network* and Qriocity account services. The details of this program will continue to be detailed regionally.

 

* Only available for those countries with access to PlayStation®Store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...