Ghazaa Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Først og fremst vil jeg si at fjortis-fanboys av både iPhone og Android-telefoner bare skal holde seg LANGT unna denne tråden. Det samme gjelder dem som prinipielt hater Apple og alt de står for. Jeg har hatt både HTC HD, HTC Hero, utallige SE-telefoner, og nå iPhone 4. Jeg var storfornøyd med Hero, men valgte å prøve meg på iPhone4 for noen måneder siden. Denne telefonen er fantastisk, og ekstremt responsiv. Kvalitetsfølelsen er i særklasse, og alt "bare funker". Likevel blir jeg raskt lei av dingser, og vurderer å bytte telefon igjen. Mulig jeg venter til iPhone5, men er åpen for Android også. Så over til spørsmålet: Finnes det noen android-telefoner som er like responsiv som iPhone? Dette var ikke noe problem på Hero, men etter at jeg fikk iPhone så jeg hvordan det skal gjøres. Om den har bedre batteritid enn iPhone, samt større skjerm, er det en fordel... ser ikke på dette som spesielt sannsynlig da.. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Først og fremst vil jeg si at fjortis-fanboys av både iPhone og Android-telefoner bare skal holde seg LANGT unna denne tråden. Det samme gjelder dem som prinipielt hater Apple og alt de står for. Jeg har hatt både HTC HD, HTC Hero, utallige SE-telefoner, og nå iPhone 4. Jeg var storfornøyd med Hero, men valgte å prøve meg på iPhone4 for noen måneder siden. Denne telefonen er fantastisk, og ekstremt responsiv. Kvalitetsfølelsen er i særklasse, og alt "bare funker". Likevel blir jeg raskt lei av dingser, og vurderer å bytte telefon igjen. Mulig jeg venter til iPhone5, men er åpen for Android også. Så over til spørsmålet: Finnes det noen android-telefoner som er like responsiv som iPhone? Dette var ikke noe problem på Hero, men etter at jeg fikk iPhone så jeg hvordan det skal gjøres. Om den har bedre batteritid enn iPhone, samt større skjerm, er det en fordel... ser ikke på dette som spesielt sannsynlig da.. HTC Desire HD har større skjerm og er minst like responsiv, om ikke bedre. Den kan vel ikke skryte på seg å ha bedre batteri levetid, men jeg vil anbefale deg å sjekke ut denne. Den er laget i et stykke aluminium, så kvalitets følelsen er absolutt til stede... Og oppdatering til Android 2.3 er like rundt hjørnet for denne... Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Først og fremst vil jeg si at fjortis-fanboys av både iPhone og Android-telefoner bare skal holde seg LANGT unna denne tråden. Det samme gjelder dem som prinipielt hater Apple og alt de står for. Jeg har hatt både HTC HD, HTC Hero, utallige SE-telefoner, og nå iPhone 4. Jeg var storfornøyd med Hero, men valgte å prøve meg på iPhone4 for noen måneder siden. Denne telefonen er fantastisk, og ekstremt responsiv. Kvalitetsfølelsen er i særklasse, og alt "bare funker". Likevel blir jeg raskt lei av dingser, og vurderer å bytte telefon igjen. Mulig jeg venter til iPhone5, men er åpen for Android også. Så over til spørsmålet: Finnes det noen android-telefoner som er like responsiv som iPhone? Dette var ikke noe problem på Hero, men etter at jeg fikk iPhone så jeg hvordan det skal gjøres. Om den har bedre batteritid enn iPhone, samt større skjerm, er det en fordel... ser ikke på dette som spesielt sannsynlig da.. HTC Desire HD har større skjerm og er minst like responsiv, om ikke bedre. Den kan vel ikke skryte på seg å ha bedre batteri levetid, men jeg vil anbefale deg å sjekke ut denne. Den er laget i et stykke aluminium, så kvalitets følelsen er absolutt til stede... Og oppdatering til Android 2.3 er like rundt hjørnet for denne... Har testet denne, og jeg opplevde litt lagg når man byttet mellom home-menyene (dro fingeren til siden for å bla)... Men ellers virket den bra! Egentlig identisk med Hero med tanke på brukeropplevelsen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 HTC Sensation bør muligens sjekkes ut. Er enda ikke sluppet, men skal komme i første kvartal. Er og ryktet at iPhone 5 blir avduket rundt juni, så da kan du jo sammenligne dem. Det sies vel at iPhone 5 først kommer for salg i september. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Den laggingen du opplevde kom helt sikkert fra init-bugen. Den er lett å fikse, og på min er det null lagging. Samtidig raporteres det om markant ytelseforbedring med android 2.3. Hvis du laster ned Opera 11 for android, tror jeg du også kommer til å oppleve en ny verden når det kommer til mobilt internett. Dette er min første Androidtelefon og jeg må si jeg er mektig imponert. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Takk for alle svar så langt! Sitter her og lurer på hvordan responsen på denne tråden hadde vært dersom jeg ikke ba alle fanboysa holde seg unna... Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Synes du iPhone 4 er den beste telefonen du har hatt så langt? Endret 3. mai 2011 av ingridb97 Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Synes du iPhone 4 er den beste telefonen du har hatt så langt? På mange måter ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå