danibjor Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Da mitt ASUS A7V og min kjære Duron 750 har tatt kvelden er det på tide å kjøpe nytt. Jeg hadde tenkt meg en ADM XP prosessor, men er ikke sikker på hvilken jeg skal kjøpe. Må også ha hovedkort som passer til. Jeg har følgende utstyr som skal brukes sammens med det nye: ----------------------------------------- -640 MB pc133 SDRAM -2 stk WD 30Gig ATA100 -1 stk ATI Rage Pro, 32 Meg, 4xAGP -1 stk GeForce2 MX200, 32 Meg, PCI (kjører DUAL monitor) -CDRW & DVD -SB Live! Platinium ----------------------------------------- Vil helst ikke bruke mere enn 3000,- Hva anbefaler dere? og hvorfor? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hei du Ser du har SDram...regner med at du kanskje vil beholde den ?? I så fall ta en titt på det her: AMD xp1600 = 1400,-kr (uten kjøler) MSI k7t turbo2 = 1000,-kr Cpu kjøler/vifte= ca 300,- (+ - noen kroner) Finns mange bra hovedkort der ute...de fleste er DDRram kort....Du får tenke litt på det Har selv ett MSI kort,sdram,amd xp ,vannkjøling,funker 110% Men det er sikkert andre her ute med (andre)erfaringer som de vil dele med deg :wink: Sjekk priser hos: http://www.komplett.no http://www.flexi-data.no Eller prisguiden her på HW.no Lykke til /jan [ Denne Melding var redigert av: NorLord på 2002-02-04 20:15 ] Lenke til kommentar
danibjor Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Hmm.. Ja. Jeg har 640 meg SD Ram, og med de ramprisene som er på DDR i dag, kommer det til å sprenge alle busjetter... heh :smile: Så jeg får vel klare meg med SD Ram'en en stund til. (Kan jo ikke bare kaste 640 meg!) Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Helt enig :smile: Samme tenkte jeg sist jeg byttet hovedkort og cpu Men som sagt...er veldig fornøyd med MSI og AMD Kjøpte alt hos flexi-data (litt reklame er lov) Stabilt som fy... Bare pass på at du får deg en bra kjøler og vifte til cpu'n /jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå