Hyd Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) -Man drar til Sverige på en fridag Svenskene ikke har, for å hovere over og peke nese til Svenskene om det. På den måten de gjør Tror ikke en eneste av de rånerene drar dit med dette i tankene, de tenker heller en jævlig gøy påskefeiring istedenfor og sitte å spise kalkun med oldemor og resten av familien. Alle kan ikke være helt A4, folk er forskjellig. Vi er et sammensatt samfunn og folk må bli flinkere til å forstå hva ordet "toleranse" egentlig betyr for noe. Endret 25. april 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dra gjerne til Sverige og handle, men respekter at der er det for pokker hverdag og arbeidsdag. Festinga og balubaen kan en vel ta her hjemme? Ikke midt i en svensk hverdag. Ser ikke hvordan dette skiller seg fra hvordan russen oppfører seg i hele mai, og det er jo tydeligvis fullt akseptert. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 -Man drar til Sverige på en fridag Svenskene ikke har, for å hovere over og peke nese til Svenskene om det. På den måten de gjør Tror ikke en eneste av de rånerene drar dit med dette i tankene, de tenker heller en jævlig gøy påskefeiring istedenfor og sitte å spise kalkun med oldemor og resten av familien. Alle kan ikke være helt A4, folk er forskjellig. Vi er et sammensatt samfunn og folk må bli flinkere til å forstå hva ordet "toleranse" egentlig betyr for noe. Ikke "i tankene", nei da er man tanketomme og utav stand til å se det fra Svensk ståsted. Så man må altså være på andre siden av grensa for å få til å feire..? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Dra gjerne til Sverige og handle, men respekter at der er det for pokker hverdag og arbeidsdag. Festinga og balubaen kan en vel ta her hjemme? Ikke midt i en svensk hverdag. Ser ikke hvordan dette skiller seg fra hvordan russen oppfører seg i hele mai, og det er jo tydeligvis fullt akseptert. Russen har jeg lite greie på, og har heller ikke sagt de er bedre.. Men her gjaldt det altså å lage fyllerabalder midt blant Svensker som jobber. Det blir vel uansett noe litt annet, eller...? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dra gjerne til Sverige og handle, men respekter at der er det for pokker hverdag og arbeidsdag. Festinga og balubaen kan en vel ta her hjemme? Ikke midt i en svensk hverdag. Ser ikke hvordan dette skiller seg fra hvordan russen oppfører seg i hele mai, og det er jo tydeligvis fullt akseptert. Russen har jeg lite greie på, og har heller ikke sagt de er bedre.. Men her gjaldt det altså å lage fyllerabalder midt blant Svensker som jobber. Det blir vel uansett noe litt annet, eller...? Høres nøyaktig ut som det russen driver med - bare i norge. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Äsch, det är ju bara kul med lite fest. Bättre med fulla nordmänn än negrer. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Äsch, det är ju bara kul med lite fest. Bättre med fulla nordmänn än negrer. Javel. Interessant. Du er altså Svensk om jeg forstår rett? Er dette vanlig oppfatning av "rånere" blant Svensker, eller hvilken erfaring har du når det gjelder Svenskers syn på saken generelt? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Äsch, det är ju bara kul med lite fest. Bättre med fulla nordmänn än negrer. Javel. Interessant. Du er altså Svensk om jeg forstår rett? Er dette vanlig oppfatning av "rånere" blant Svensker, eller hvilken erfaring har du når det gjelder Svenskers syn på saken generelt? Skall jag vara ärlig, så har jag aldrig hört något om det innan. Jag tror icke att folk bryr sig. Svenskar gör samma sak i Danmark. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Ok, det var bra å høre. Om Svensker gjør samme sak i Danmark, trekker jeg kritikken tilbake. Hvertfall langt på vei. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hvis rånerne ikke rånte kan dere banne på at de hadde funnet på verre jævelskap enn det de gjør i dag. La dem holde på så lenge de holder seg innenfor lovrammene til landet de oppholder seg i. edit: Nei, jeg mener selvsagt ikke alle, men råning er en fritidsaktivitet, og uten fritidsaktiviteter blir ungdom fort kriminelle. Bare bra at folk finner på semiorganiserte, sosiale eventer som i all hovedsak foregår på riktig side av loven. Selv synes jeg kulturen er smakløs, men det plager da vitterlig ikke meg. Endret 28. april 2011 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå