Alt-Ctrl Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Mener dog det er det defensive som er problemet. Ikke det offensive Vi hadde full kontroll bakover i dag. Everton kom sjeldent til sjanser enda vi hadde Evans og Fabio i forsvaret som ikke akkurat er førstevalg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 I dag nei. Jeg ser litt større på det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Jeg ser hva Hyrlen mener men det er litt ironisk at pygmeen Hernandez scorer på hodet etter et inlegg Vel, når forsvaret til Everton var i ubalanse. Og ballen i tillegg får en deflection. Så egentlig ikke ironisk, men akkurat poenget mitt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Men så er Hernandez faktisk en utrolig god hodespiller. Faktisk helt enormt god spenst og timing på den karen der, ikke overraskende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 Selv om det kom så sent og jeg begynte på bli skikkelig nervøs så hadde jeg blitt veldig overrasket om ikke målet kom. Everton var presset så langt tilbake på slutten at det ikke gikk lengre. Straks ballen spratt litt vår vei så gikk den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå