Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Everton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kanpt vært så spent, skuffa, sint, gira og nervøs denne sesongen. Faktisk mer edgy enn mot LFC hjemme. Alle følelsene kom ut på 1-0, for jeg var i ferd med å dø innvendig av frustrasjon. herregud, jeg skjelver på henda enda. Fikk tårer i øyene, vet dere hvor viktig dette var!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD!

 

Orker ikke skrive noe nyttig, kunne faktisk ikke vært mindre uviktig. Nå skal jeg bare nyte dagen til det fulle. Akkurat nå er livet fuckings top!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel hans beste kamper har soleklart vært når han har spilt på høyre og kan skjære inn. Hans beste kamper har også vært når Berbatov har vært på banen og ligger dypere slik at Nani får litt rom og bedre oppspill.

 

Idag blir jeg så jævlig frustrert, vi savner ikke Berba, vi savner kreativitet. Til sommeren er det bare en ting jeg ønsker meg, en sentral midtbane med skapende kraft. Hvor mange innlegg slo vi på det totalt overlegne Everton-forsvaret idag? Vi angriper med pygmeer, likevel skal vi pumpe inn. Med en gang vi får Giggs og Evra inn skjer det noe, vi press oss inn i 16, og får situasjoner der forsvaret deres er ute av balanse. Hernandez er vel og bra, men om han skal matches må vi ha en annen plan enn høye baller inn i feltet.

 

Uansett, make or break som vanlig idag. Ligagullet emner i horisonten. Vinner på en dag som ifjor ville endt 0-0. Herlig vilje, å nå skal jeg bare se at Chelsea roter det til. Er så herlig utgangspunkt vi har nå, trenger kun uavgjort mot dem så er ligaen vår mest sannsynlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mye lettelse da Hernandez reddet oss i dag. Kunne fort ha endt uavgjort, for vi mangler som Hyrlen sier kreativitet. Syntes det til tider er veldig planløst i angrep, og jeg syntes sentralmidtbanen kommer for lite med til tider.

 

Distin og Jagielka dominerte i dag, nesten hvert eneste innlegg ble ryddet unna av Everton-stopperne i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...