Chicharito Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Fy faen Hernandez er bare elsk! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg tror helt seriøst at jeg er forelsket i Erten. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Anderson var STOR i dag, strødde jo rundt seg som en annen tulling med pasninger! Herlig å se! GIBSON?! UUUUUUUT! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har kanpt vært så spent, skuffa, sint, gira og nervøs denne sesongen. Faktisk mer edgy enn mot LFC hjemme. Alle følelsene kom ut på 1-0, for jeg var i ferd med å dø innvendig av frustrasjon. herregud, jeg skjelver på henda enda. Fikk tårer i øyene, vet dere hvor viktig dette var!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD! Orker ikke skrive noe nyttig, kunne faktisk ikke vært mindre uviktig. Nå skal jeg bare nyte dagen til det fulle. Akkurat nå er livet fuckings top! 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg orka ikke lage gif enda, men får se om jeg gidder i kveld. I mellomtiden lasta jeg opp Rio v Cahill her: http://www.screencast-o-matic.com/watch/cXf0IMDma[ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=1aeH-5rqNLk Herlig fyr, det første målet hans var jo også en smakebit på hva han senere har vist! Endret 23. april 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jadda. Ble vel egentlig mest lettet når den gikk inn. Var bekymret ei stund der men ikke så mye som i forrige kamp. Vi presset Everton nesten inn i sitt eget mål så det var vel litt uungåelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BtVDI--5p0M Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det er vel årsbeste for Anderson også. Vert lenge ute og har slitt litt. Er helt ok å ha en god Anderson i innspurten Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Anderson var vanvittig god i dag, men er han Uniteds mest ustabile spiller? Mer stabilitet og han kommer til å bli utrolig viktig for United i årene som kommer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ustabil og veldig skadeplaget. Han har vel hatt tre alvorlige kneskader nå? Han er nok ikke i United om 5 år. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ustabil grunna skadeplager og at SAF ikkje har klart å bestemme seg for kva rolle han skal bekle etter mi meining. Om han får sjansane og klarar å halde seg skadefri, samt blir matcha saman med passande makker sentralt kan han godt lykkast i United. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Er det bare meg eller har Nani tapt seg gradvis etter Valencias tilbakekomst? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Nani er best på høyre. Derfor ser vi ikke like mye til han. 2 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 En spillertype som Nani spiller veldig mye på marginer, og jeg tror ikke det han spiller på venstrekanten har så allverdens mye å si. Isåfall sitter det nok mest i hodet på han, for vi så jo hvordan han herja med Fulham-forsvaret for et par uker siden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vel hans beste kamper har soleklart vært når han har spilt på høyre og kan skjære inn. Hans beste kamper har også vært når Berbatov har vært på banen og ligger dypere slik at Nani får litt rom og bedre oppspill. Idag blir jeg så jævlig frustrert, vi savner ikke Berba, vi savner kreativitet. Til sommeren er det bare en ting jeg ønsker meg, en sentral midtbane med skapende kraft. Hvor mange innlegg slo vi på det totalt overlegne Everton-forsvaret idag? Vi angriper med pygmeer, likevel skal vi pumpe inn. Med en gang vi får Giggs og Evra inn skjer det noe, vi press oss inn i 16, og får situasjoner der forsvaret deres er ute av balanse. Hernandez er vel og bra, men om han skal matches må vi ha en annen plan enn høye baller inn i feltet. Uansett, make or break som vanlig idag. Ligagullet emner i horisonten. Vinner på en dag som ifjor ville endt 0-0. Herlig vilje, å nå skal jeg bare se at Chelsea roter det til. Er så herlig utgangspunkt vi har nå, trenger kun uavgjort mot dem så er ligaen vår mest sannsynlig. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg ser hva Hyrlen mener men det er litt ironisk at pygmeen Hernandez scorer på hodet etter et inlegg Mener dog det er det defensive som er problemet. Ikke det offensive Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Mye lettelse da Hernandez reddet oss i dag. Kunne fort ha endt uavgjort, for vi mangler som Hyrlen sier kreativitet. Syntes det til tider er veldig planløst i angrep, og jeg syntes sentralmidtbanen kommer for lite med til tider. Distin og Jagielka dominerte i dag, nesten hvert eneste innlegg ble ryddet unna av Everton-stopperne i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 3 viktige poeng. Chelsea cabt, men Arsenal kan enda tape terreng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå