Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Everton


Anbefalte innlegg

Aaaahh, da var trollet fysisk ignorert.

 

Uansett er jeg overrasket over at vi har så god kontroll på kampen som vi har med det laget. Men det er for tamt fremover. Rooney og Chica har ikke funnet samspillet enda, og Nani er som vanlig bøtte på venstresiden. Hadde for øvrig trodd at O'Shea og Fabio skulle spilt på henholdsvis høyre og venstre, ikke omvendt. Bortsett fra skuddene synes jeg Gibson gjør en grei omgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så sykt nervøs. Jeg tør påstå at hvis det ikke blir full pott her så er det Chelsea sitt til å vinne. Verste er at vi spille god og offensiv fotball, men sliter med den siste pasningen eller avslutningene.

 

Minner meg om kampen mot Portsmouth i FA-cupen for 3(?) år siden, og alle husker vel hvordan det endte...

Lenke til kommentar

Kan noen seriøst fortelle Gibson at han suger balle? Kan ikke fatte at folk mener at han har spilt bra i det siste, noe han ikke har gjort. Han er på det samme stadiet enda, klør seg litt i stumpen og står stille. Går litt noen ganger og samtidig skyter som en dåse fra helvette.

Han har ikke skuddfot, enkelt og greit!

 

Andersen, Fabio og Rooney står frem i dag og de kan være avgjørende om resten av laget hever seg i 2.omg. Carrick inn og Gibson ut.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Forlanger bytter i pausen her. Carrick inn for Gibson som nå har fått nok sjanser etter mitt skjønn. Helt ubeskrivelig statisk og grå spiller som ikke bidrar med en dritt.

 

Nani, Hernandez og Valencia må ta seg sammen og være mer composed i nærheten av Evertons mål. Så må midtbanen (Gibson spesielt!) plassere seg bedre uten ball og vi må presse høyere i banen.

 

Måltørke om dagen og vi har ikke momentum lengre, det drepte City.

 

Rooney skylder oss!

Lenke til kommentar

Fy faen så dårlig skudd av Nani egentlig. Ser jo lang vei at Chica ligger der, må da kunne plassere den ballen et annet sted enn AKKURAT der han ligger.

Evt. kunne Chicha ha løftet på ræva og kommet seg unna. Er ikke lett for Nani når det tre mann dekker målet, og saken blir ikke noe enklere når en av de attpåtil er en United-spiller.

Lenke til kommentar

Ser den at det er mye som skjer. Men Nani må jo ha fått med seg at Chica ligger akkurat der, da er det i mitt hode naturlig å sette den høyt i hjørnet. Men det er jo enklere sagt enn gjort. Hadde for øvrig vært artig å sett reaksjonen her inne fra ABB-folka om det var Berba som ble truffet av den ballen.

Lenke til kommentar

SKY Sender en reklame med den sangen fra Goal, får skikkelig "kamp-humør" av den.

Er vel Kasabian - Club Foot

 

De pleier også å spille en annen sang som jeg mener å ha hørt, men aldri husker hva heter, du vet ikke tilfeldigvis hva den heter? Tror de spiller den i bakgrunnen ganske ofte under sendinger og slikt...

Lenke til kommentar

ARH!

 

SKY Sender en reklame med den sangen fra Goal, får skikkelig "kamp-humør" av den.

Er vel Kasabian - Club Foot

 

De pleier også å spille en annen sang som jeg mener å ha hørt, men aldri husker hva heter, du vet ikke tilfeldigvis hva den heter? Tror de spiller den i bakgrunnen ganske ofte under sendinger og slikt...

Hmm, nei..

Vet ikke hvilken sang du mener..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...