kandinsky Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Skremmende uten Carrick og Vidic. Rått at Fabio starter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 SUBS: Kuszczak, Rafael, Evra, Brown, Carrick, Giggs, Owen Ingen Berba i dag heller. Everton: Howard, Hibbert, Baines, Distin, Jagielka, Osman, Neville, Rodwell, Bilyaletdinov, Coleman, Beckford. Cahill on bench, no Arteta. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Hva skjer med Berba da? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Ikke direkte misfornøyd med laget, men midtbanen er for svak og jeg kan ikke fatte at Ferguson sparer Carrick. Blir jævlig forbanna om Gibson-Anderson svikter oss i dag for dette er en matchball av de sjeldne. Her er det viktig å ta kontroll tidlig å score før pause, ellers blir det en meget vanskelig kamp. Come on boys! Hver så snill å ta poengene gutter, lets av it!! Hva skjer med Berba da? "Slight" lyskeproblem. Forhåpentligvis klar til Schalke i midtuka. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Utrolig viktig kamp for Gibson tror jeg. Kan fort være vinn eller forsvinn til sommeren for hans del avhengig av de få sjansene han vil fremover til å vise seg fram. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Da tror jeg vi må score flere enn de målene vi kommer til å slippe inn for å vinne. Eeeh. Har det ikke alltid vært slik at man må score mer enn det andre laget for å vinne? Men hva skjer med Smalling? Evans har jo vært en katastrofe hele sesongen, vanvittig spenstig å satse på Evans mtp hvordan resten av laget ser ut med urutinerte Favio som ving back og Anderson og Gibson på midtbanen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Vi har jo sett tidligere hvor god en Evans i form er. Bare et tidsspørsmål før han får det mentale tilbake på plass. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Everton er kjempegode, dette kommer til å bli en tøff match for dere. Spesielt med B-preget lag. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Fy faen for et drittlag som har blitt sendt ut på banen, her er Schalke på hodet på samtlige spillere og Ferguson. Jeg som trodde at nr. 19 var viktigere enn CL, men neida. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Det der er jo gult kort, din rassdommer! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Helt ok start på matchen, ser ikke hvorfor United ikke skal kunne vinne denne kampen her - b-preget lag eller ei. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Bra Nani. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 LITT lenger inn med de q-tipsa Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Mye neseblødninger for tiden... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Da tror jeg vi må score flere enn de målene vi kommer til å slippe inn for å vinne. Eeeh. Har det ikke alltid vært slik at man må score mer enn det andre laget for å vinne? Poenget var at jeg tviler på at vi holder nullen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Hva er det med Fabio egentlig? Virker som om han alltid blir skadet/får seg en trøkk når han spiller. Er redd han blir en ny Brown. Stort talent, men blir stadig satt tilbake pga enkle skader. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 1000 cornere 0 mål Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 SLUTT Å SKYT GIBSON! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Gibson... Nuff said. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Kanskje vi skal melde Gibson på Mythbusters.. Sånne pasninger som det er det vi vil se, Anderson! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå