Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Everton


Anbefalte innlegg

Hvorfor skriver du slik at eg får inntrykk av at du er United supporter? Håper ikke du er det, for da er du muligens verdens mest negative supporter.

Hva er så negativt med å prioritere PL fremfor CL? Nå har United tidenes sjanse til å ta nr. 19, hvorfor skal de da risikere skade og slitasje på spillerene i CL?

Og om de kommer til en finale, vil finalekampen surre rundt i hodet på SAF og samtlige United spillere i de superviktige PL kampene fremover, og jeg tror virkelig ikke at United er i stand til å slå de utenomjordiske lagene: Barcelona eller Real Madrid

 

Du husker vel Rooney sin skade i CL? Han hadde sin beste sesong noensinne i United-drakten, og skaffet poeng til United gang på gang. Etter skaden gikk det bare dårligere og dårligere for United, og Chelsea tok gullet.

 

Det er nå det gjelder, det er nå United kan gå forbi Liverpool i antall ligatitler. Kan de det neste sesong? Det tror jeg ikke, ikke når spillere som Van der Sar, Scholes og muligens Berbatov forsvinner fra klubben

Endret av Saitek1236456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, var ikke bare dette tilfellet eg siktet til, slenger med noen flere eksempler.

 

 

Ingen tvil om hvilket lag som er best i England, velfortjent PL-gull, Arsenal.

Lukter ikke gull av dette nei

 

United må være ligaens dårligste på cornere... Poengene her er jo tapt, bare å gratulere Arsenal med seriegullet.

 

Forferdelig glad for at tankegangen til Ferguson ser ut til å bli påvirket av alderen, når Berbatov ikke er på benken en gang.

 

Nok engang ser vi et United uten vilje til å utnytte at rivalen dems taper poeng.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

jeg tror virkelig ikke at United er i stand til å slå de utenomjordiske lagene: Barcelona eller Real Madrid

 

Hva du tror er revende likegyldig. Tenk om Ferguson hadde tenkt slik.

"Nei, jeg gidder ikke gjøre noen flere bytter jeg, har jo tapt uansett" - CL finalen i 99

 

Hva med Tottenham - Arsenal, tok det for gitt at Arsenal kom til å vinne, men likevel blir det 3-3.

Piss off.

Lenke til kommentar

jeg tror virkelig ikke at United er i stand til å slå de utenomjordiske lagene: Barcelona eller Real Madrid

 

Hva du tror er revende likegyldig. Tenk om Ferguson hadde tenkt slik.

"Nei, jeg gidder ikke gjøre noen flere bytter jeg, har jo tapt uansett" - CL finalen i 99

 

Hva med Tottenham - Arsenal, tok det for gitt at Arsenal kom til å vinne, men likevel blir det 3-3.

Piss off.

Det er hva jeg tror, ja. Hvis du påstår at en middelmådig midtbane bestående av Carrick, Anderson og Fletcher kan slå Reals Alonso, Kaka, Özil eller Barcas Iniesta, Busquets, Xavi bør du virkelig plante beina ned på jorda igjen...

 

Det er bare å sette seg ned å se på CL-reprisen fra 2009 mot Barcelona hvis du ikke forstår hva jeg mener. Middelmådighet mot verdensklasse, total utklassing. Har du virkelig lyst å oppleve en sånn kamp igjen?

 

Sats nå heller på PL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er hva jeg tror, ja. Hvis du påstår at en middelmådig midtbane bestående av Carrick, Anderson og Fletcher kan slå Reals Alonso, Kaka, Özil eller Barcas Iniesta, Busquets, Xavi bør du virkelig plante beina ned på jorda igjen...

 

Det er bare å sette seg ned å se på CL-reprisen fra 2009 mot Barcelona hvis du ikke forstår hva jeg mener. Middelmådighet mot verdensklasse, total utklassing. Har du virkelig lyst å oppleve en sånn kamp igjen?

 

Sats nå heller på PL.

WHERES MY TINFOILHAT!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er hva jeg tror, ja. Hvis du påstår at en middelmådig midtbane bestående av Carrick, Anderson og Fletcher kan slå Reals Alonso, Kaka, Özil eller Barcas Iniesta, Busquets, Xavi bør du virkelig plante beina ned på jorda igjen...

 

 

Hvorfor det? Selvfølgelig kan de det.

Neppe. Ingen lag per dags dato kan måle seg med de nevnte klubbene.

Selve PL er kanskje sterkere enn La liga, men når det kommer til toppklubbene er det virkelig enorme klasseforskjeller, det så vi jo da Arsenal ble rundspilt på Camp Nou.

Norge har slått Brasil og Rosenborg har slått Milan. Men etter et overtidsmål på en corner og en John Terry som sklei, så er nok all flaksen over for United.

Endret av Saitek1236456
Lenke til kommentar

Med seier for oss i dag, samt smeller for både Arsenal og Chelsea tør jeg påstå at PL er avgjort ila helgen. Jeg har ingen tro på at vi roter bort 9 poeng (7 eller 8 heller for den saks skyld) på de fire siste kampene.

 

Hadde vært herlig å ihvertfall satt èn spiker i liga-kista før vi går i gang med kampene mot Schalke.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Saha på twitter:

 

Weird to comment that game tomorow. Still wish to win but really want to win against the next Champion of PL.

 

Tipper det kommer folk og hevder at Everton lot oss vinne hvis vi skulle ta tre poeng i dag.

Savner Saha, hadde vært en toppspiss i verdensklasse om han ikke hadde vært så skadeplaget. Beste avslutter under press jeg har sett, kunne ha halve forsvarsfirern på ryggen, likevel få avgårde en avslutning av klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...