Peter pan Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 problemet ditt er nok ikke psu men kanskje oppsettet for kortet ditt. Har du installert expert tool (hvis det fungerer på ditt kort da) slik at du får satt den bushastigheten på grafikk kortet du skal ha? Jeg har bedre score på mye dårligere system så det må være bus hastighet eller driver problemer hos deg. Lenke til kommentar
robinei Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Rart at du får så lite. Får 12520 med mitt Ti 4200 kort(uklokket). FX5200 er et lowend kort som yter ikke stor mer enn GF4 MX 440/460. Jeg så timingen på rammen din i siganturen. Jeg reagerte litt på den 11 der... selv pleier jeg ha den på 6 eller 7.... Men det kan jo hende du har testet fram selv.. hva vet jeg? Leste formanns guide til NF7 overklokking og hav sier at 11 av en eller annen snodig grunn er best. Prøvde litt og fant ut at det hvartfall ikke er verre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg svarte med 3dmark siden du spurte med 3dmark. Selvsagt er det mye bedre grafikk. Er vel ikke utenkelig at R9700Pro er flere ganger bedre enn ditt nåværende. Hvis du liker spill med fin grafikk, da må du bytte er jeg redd... vell, jeg har akkurat kjøp den maskinen med sjermkortet som jeg syntest var fin grafikk av, kribler i magen bare på å tenke på grafikken med radeon hvor kan jeg få kjøpt dette kortet til billig penge? ... Du vil ikke få finere grafikk med et nytt skjermkort... Ved samme oppløsning og samme instillinger så vil det ikke være noen forskjell på grafikken. Det som er poenget med et nytt skjermkort er at det nye, og mer kraftige skjermkort, kan kjøre høyere oppløsninger og bedre instillinger uten at det hakker. Noe det mest sannsynelig vil gjøre hvis du kjører på med bedre innstillinger og høyere oppløsninger med ditt nåværende skjermkort. det har du nokk litt rett i men da kan jeg ivertfall garantere mg i ikke få dette resultatet! og forresten, hvorfor kommer det invalid session av og til når jeg skal svare eller legge inn nye tema? Det bildet der av GTA må jo være av et skjermkort som er sterkt overklokket.. Slik vil det ikke se ut med annet det er klokket alt for mye. Hmm.. dukker opp invalid_session hos og nå.. Må være noe galt med formuet. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Rart at du får så lite. Får 12520 med mitt Ti 4200 kort(uklokket). FX5200 er et lowend kort som yter ikke stor mer enn GF4 MX 440/460. Jeg så timingen på rammen din i siganturen. Jeg reagerte litt på den 11 der... selv pleier jeg ha den på 6 eller 7.... Men det kan jo hende du har testet fram selv.. hva vet jeg? Leste formanns guide til NF7 overklokking og hav sier at 11 av en eller annen snodig grunn er best. Prøvde litt og fant ut at det hvartfall ikke er verre. Han har nok rett i det.. Han skrev noe om at forskjellen fra 7 til 11 ikke var særlig stor, eller ingen forskjell i det heletatt. Jeg har ikke prøvd dette selv, men når jeg kommer til å overklokke FSB og rammen stoppermeg skal jeg nok prøve det. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hva er problemet med folk lissom? Folk betaler gjerne 10000 for PC-deler, men å kjøpe en ordentlig strømforsyning er lissom ikke viktig det da? Det er jo hjertet i en PC, min mening er at den kanskje er viktigst av alt. Dette forsikrte jeg meg om når jeg kjøpte ny maskin sist gang.. Bestillte en 431Watt Enermax fra komplett.. Og jeg fikk en 460Watt.. Så jeg kan jo kjøre et lite peltier i tillegg til en overklokket maskin. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Det bildet der av GTA må jo være av et skjermkort som er sterkt overklokket.. Slik vil det ikke se ut med annet det er klokket alt for mye. Hmm.. dukker opp invalid_session hos og nå.. Må være noe galt med formuet. det bildet er fra gf fx 5200 sjermkortet mitt som jeg bruker nå! ikke overklokket, nytt for 2 ukker siden!!! forstår du hvorfor jeg vill ha nytt??? det er en feil som ligger inne med de fleste fx kort! er på mange spill med sad but true Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Å si at dette er en feil som gjelder de fleste FX kort blir helt feil. Jeg har hørt om et fåtall tilfeller hvor personer har hatt slike problemer. Problemet er ikke en feil som har kommet med FX, den har vært hvertfall siden GeForce 3 kom på markedet. Du burde kunne få et nytt kort ved å kontakte forhandleren og forklare han ditt problem. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Å si at dette er en feil som gjelder de fleste FX kort blir helt feil. Jeg har hørt om et fåtall tilfeller hvor personer har hatt slike problemer. Problemet er ikke en feil som har kommet med FX, den har vært hvertfall siden GeForce 3 kom på markedet. Du burde kunne få et nytt kort ved å kontakte forhandleren og forklare han ditt problem. har lest mange plasser at det er slik som kommer med noen slags maskiner med noen sjermkort, gffx5200 var det mest vanlige til å få dette problemet! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Det bildet der av GTA må jo være av et skjermkort som er sterkt overklokket.. Slik vil det ikke se ut med annet det er klokket alt for mye. Hmm.. dukker opp invalid_session hos og nå.. Må være noe galt med formuet. det bildet er fra gf fx 5200 sjermkortet mitt som jeg bruker nå! ikke overklokket, nytt for 2 ukker siden!!! forstår du hvorfor jeg vill ha nytt??? det er en feil som ligger inne med de fleste fx kort! er på mange spill med sad but true Er en feil som ligger på fleste FX kort meg i r***... Men at du har lyst på nytt skjermkort skjønner jeg, men her er det noe galt med skjermkortet. Det er enten en SKIKKELIG bug med driverene eller så er det overklokket uten at du veit det. Det bilde du viste er typisk når du har klokket for mye på rammen.. Gå inn på innstillingene for skjermkortet ditt for å se om noe er overklokket. Last ned nyeste driver til skjermkortet, kan hende feilen blir borte. Gå eventuelt inn på Display Propeties>Settings>Advanced der burde du finne innstillinger til skjermkortet. Selv om du kjøper nytt skjermkort så er det kjekt å ha et ekstra som fungerer. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Det bildet der av GTA må jo være av et skjermkort som er sterkt overklokket.. Slik vil det ikke se ut med annet det er klokket alt for mye. Hmm.. dukker opp invalid_session hos og nå.. Må være noe galt med formuet. det bildet er fra gf fx 5200 sjermkortet mitt som jeg bruker nå! ikke overklokket, nytt for 2 ukker siden!!! forstår du hvorfor jeg vill ha nytt??? det er en feil som ligger inne med de fleste fx kort! er på mange spill med sad but true Er en feil som ligger på fleste FX kort meg i r***... Men at du har lyst på nytt skjermkort skjønner jeg, men her er det noe galt med skjermkortet. Det er enten en SKIKKELIG bug med driverene eller så er det overklokket uten at du veit det. Det bilde du viste er typisk når du har klokket for mye på rammen.. Gå inn på innstillingene for skjermkortet ditt for å se om noe er overklokket. Last ned nyeste driver til skjermkortet, kan hende feilen blir borte. Gå eventuelt inn på Display Propeties>Settings>Advanced der burde du finne innstillinger til skjermkortet. Selv om du kjøper nytt skjermkort så er det kjekt å ha et ekstra som fungerer. har nyeste driverene men nå lastet jeg ned patch for fx kort til gta vc og de "krussedullene" forsvant Lenke til kommentar
picachu Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 det har du nokk litt rett i men da kan jeg ivertfall garantere mg i ikke få dette resultatet! og forresten, hvorfor kommer det invalid session av og til når jeg skal svare eller legge inn nye tema? Det der ser ut som når jeg har klokket kortet mitt for mye.. og btw. jeg bruker 272w på full load målt med watt/ampere-måler satt mellom vegg-kontakt og pc . (det er det meste jeg har vært oppe i iaf) Har en Fortron-Source FSP350 psu. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Det der ser ut som når jeg har klokket kortet mitt for mye.. og btw. jeg bruker 272w på full load målt med watt/ampere-måler satt mellom vegg-kontakt og pc . (det er det meste jeg har vært oppe i iaf) Har en Fortron-Source FSP350 psu. vist det er klokket så har dell klokket det før jeg fikk det! skal sjekke clocken etterpå (sitter på andre maskina) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå