Elisabeth 95 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei! for øyblikket er min mamma i Kina, og hun har tenkt å kjøpe en iPhone 4 til meg. Det er en 32 GB, til 1000 kr, så det er jo kjempe billig. Men hun sa at det var et annet system en det vi har her i Norge. Så er det da mulig å gjøre om det systemet sånn at jeg kan bruke det her i Norge? (: Eller er det ikke lurt i det hele tatt å kjøpe en iPhone i Kina? PS: TRENGER SVAR FORT, HUN REISER SNART HJEM IGJEN. -Elisabeth Lenke til kommentar
William_S Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Sannsynligvis er den lås til en eller annen kinesisk operatør eller du kan risikere at du bare får kinesisk språk på telefonen. Lenke til kommentar
Elisabeth 95 Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Sannsynligvis er den lås til en eller annen kinesisk operatør eller du kan risikere at du bare får kinesisk språk på telefonen. - Men vet du om det går an å "låse" den opp i norge da? Lenke til kommentar
nick122147 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Iphone til 1000kr er ikke ekte iphone. Det er en etterligning med veldig dårlig software, fungerer nesten ikke i det hele tatt. Iphone koster omtrent det samme i kina som i norge. Lenke til kommentar
Elisabeth 95 Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Okei, takk, da kjøper hun ikke det da (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå