UrgeLoL Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvordan tror dere at dette ville ha fungert? Ps4 kan f.eks. bli lansert med ett os, Psn som er bygget opp med rammeverket til steam. Slik ville alle Ps4 og PC spillere kunne spille sammen, chatte samme og ellers være med på å bygge opp både konsoll og pc verden på hver sin måte. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har alltid synest dette burde vært på alle konsoller. Hvorfor skille PS3 og Xbox 360 spillere når et multiplattform spill er bortimot identisk? Har selv begge, men det er alltid noen som ikke har den ene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Har alltid synest dette burde vært på alle konsoller. Hvorfor skille PS3 og Xbox 360 spillere når et multiplattform spill er bortimot identisk? Har selv begge, men det er alltid noen som ikke har den ene. Xbox vil nok ikke få steam med det første, Microsoft er nok for opptatt med å bygge opp deres egen Live for Windows og LIVE generelt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Dette hadde vert en meget god løsning for Sony. PS3 sin online føltes uferdig fra dag 1, og med tiden har nye ting blitt plastret på om og om igjen. Eg føler at rammeverket rundt PS3 son online del er mangelfull og skjør kontra Xbox 360, som hadde ting OK på stell fra lansering av. Dette er en felles oppfatning blandt mine kompiser, og ingen gidde å bruke noe særlig tid online på PS3 fremfor 360. Med steam som rammeverk fra lansering av, tror eg vi kunne sett mange gode løsniger ihvertfall, så eg stemmer for at Sony fikser en god deal med Valve til neste generasjon! Endret 21. april 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvorfor ikke lage en Steambox med SteamOS? Hadde vært den ultimate spillmaskinen. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvorfor ikke lage en Steambox med SteamOS? Hadde vært den ultimate spillmaskinen. Akkurat som xbox med directX, eller Apple med iOS. Nei takk. Fordelen med Steam er at det er mulig å kjøre på flere plattformer. En dedikert boks er ikke noen god ide her. ..med mindre du er interessert i å tyne fans for penger, til alle bortsett fra de mest ihuga fanboysene blir forbannet og forsvinner, selvsagt. Heller enn å tilby et produkt til så mange potensielle (og fornøyde) kunder som mulig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hvorfor ikke lage en Steambox med SteamOS? Hadde vært den ultimate spillmaskinen. Det er på en måte det de prøver på med "Big picture mode". Du bruker fortsatt din egen PC, men modusen gjør Steam mer attraktiv og brukevennlig for konsollspillere. "With big picture mode, gaming opportunities for Steam partners and customers become possible via PCs and Macs on any TV or computer display in the house," Valve marketing veep Doug Lombardi said in a press release. Valve will be sharing details of "big picture" mode with devs and pubs at GDC, showing off "controller support and navigation designed for television interaction." http://www.joystiq.com/2011/02/28/steam-big-picture-mode/ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mitt innlegg var mer av den humoristiske sorten, med tanke på at tråden handler om Steam på PS3/PS4. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nå får Steam mye pepper av pc brukerne da. Tror man også gir Steam da litt for mye makt, er ikke helt gode i toppen den gruppa der. Hvordan skal man også gjøre kampene fair mellom pc og Ps3? Musa går 3x kjappere, og tenk på cheaterne. Nå ble plutselig PSN ikke så ille likevel? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg leste en eller annen post hos valvE, husker ikke linken i farta, men der sa Gabe Newell noe om å kun fokusere på online spill fremover. Med det tenker jeg at fremtidige single player spill fra deres side vil kun ha en form for coop-story. (Nå er jeg ikke hundre prosent sikker, i og med at jeg skumleste posten). Har man Steam, har fleste parten internett, og gjør dette mulig. Da blir Steam på PS3 en større mulighet. Multiplayer mot hverandre Mus vs Kontroll blir nok en frustrerende miks, men det med cheating, med en litt bedre VAC sikring og en eller annen form for servere med programvare som må matche et eller annet fra steam sin side ville nok fungert. Da jeg leste posten på valve sine sider, fikk jeg følelsen av HL2 Ep 3 kun med coop story PS3 og PC samkjørt Hadde så absolutt ikke gjort meg noe. Men hvorvidt det vil bidra til "ordentlig" Steam på PS3 er jeg ikke sikker på. Hadde i grunnen vært ålreit å kunne last ned en ordentlig make av TF2 foreksempel, da The Orange box til PS3 var, tja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå