Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hey, jeg har lest igjennom nettsiden "Future Timeline" og syntes det er endel bra lese stoff der. Jeg syntes siden var ganske inspirerende, men til tider litt optimistisk. Eller veldig flott og lese, og en MASSE om fremtiden å diskutere. Hva syntes dere andre om nettsiden? Bra, dårlig, optimistisk, pessimistisk? Si deres mening! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg elsker det Ja den er optimistisk men det er jævlig bra underholdning. Jeg tror mye av det er ganske realistisk også. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Den virket noe realistisk opp til 2039, og dereter går over til bare tull som ikke en gang passer til prediksjonene deres fra tidligere år. De sier f.eks. at det vil være sult i søreuropa på grunn av massiv innvandring fra Afrika. Men UK skal vokse fra 70 millioner mennesker i 2028 til 80 millioner mennesker i 2061. Er det ikke en stor risiko for at de sultende afrikanerene prøver å stikke vekk fra sør-europa og over til England og at befolkningsveksten vil øke, ikke bli redusert. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Disse fikk meg til å le/tvile på siden. 2015 Scientists resurrect the woolly mammoth New cloning technology has enabled the woolly mammoth - extinct for 5,000 years - to be brought back to life. Tissue samples are taken from a mammoth frozen in permafrost. The nuclei of a viable cell is then inserted into the egg cell of a female African elephant, which can act as a surrogate mother. Following a 600-day gestation period, the baby woolly mammoth is born. Previous attempts to clone mammoths had failed, because the cell nuclei were too badly damaged by ice crystals; but new techniques have overcome this problem.* The mammoths take around 20 years to reach adulthood. By the 2030s, they are appearing in a number of zoos and private collections. Other extinct mammals are cloned too, such as the sabre-tooth tiger and Megatherium. 2018 Anti-fat drugs are available A drug that lets you eat whatever you want without gaining weight is now available.* There is enormous demand for this product, which leads to a major drop in obesity levels throughout the developed world - especially in countries like the USA, which until now had been experiencing a crisis in this regard. Average life expectancy is increased as a result, since there are less people dying of heart-related illnesses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå