FluFFy- Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Som tittelen sier har jeg ingen lyd via hdmi. jeg har brukt dette fler ganger før men plutselig vil den ikke gi meg lyd lenger. prøvd å plug unplug samt bytte hdmi inngang på tv, sjekket alt jeg kan tenke meg av instillinger samt oppdattert drivere, men ikke noe vil fikse problemet. i sound er ATI HDMI Output satt som defult og volume bar viser at det skal være lyd men nada. også sjekket instillinger på tv og 100% sikker problemet ikke er der da det fungerer på annen pc. Har også prøv å reboote fler ganger. Noen som har noen tanker om hvordan å fikse? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 har ikke noen inngående kjennskap til dette, men du kan jo forsøke å kjøre HDMI kabelen inn på en annen enhet for å se om du får lyd der. Da vet du iallefall om tven er problemet. Eller så har jeg ikke så mange forslag. Det hender jo at det hjelper å sette inntillingene til noe annet, for deretter å skifte de tilbake, eller rett ogslett installerer drivere på nytt, men jeg er ikke noen kløpper på ATI må jeg innrømme. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Har gjort alt du foreslo som skrivd i første posten. men ellers takk Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Har hatt noe lignende dette problemet selv, på en hp pavillion dv6. Det du kan prøve er å slette lyd driveren for å så installere den på nytt. Da vil du få standard innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå