salamishit Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Jeg har sett den samme, tror det er for Pierre Robert (eller hvordan det skrives). Altså undertøy reklame. Tror jeg.. det er isåfall en veldig fin rumpe. Edit: finner ingen lik på youtube :/ Kanskje det ikke var PR reklame.. Tror ts kanskje snakker om den Pierre Robert reklama hvor dama går på en tredemølle på slutten av reklama. Edit: denne? http://www.youtube.com/watch?v=6WftReBnN1Q Endret 22. april 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg tror kanskje det var den Sloggi reklamen ja I hvertfall den jeg ville fram til, vet ikke hvordan det er med trådstarter. 2 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Jeg tror kanskje det var den Sloggi reklamen ja I hvertfall den jeg ville fram til, vet ikke hvordan det er med trådstarter. Det var riktig!! Men vil vite navnet på denne damen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Eg la meir merke til andletet i den reklamen, søt jente. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Jau ho har verkjeleg eit frydsamt andlete. Endret 22. april 2011 av fiskebollebiff 5 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jaaaa, jeg hadde virkelig DIGGA å stappe hode dyyypt inn i det rævhøllet for å si det sånn, HÆ?! 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jaaaa, jeg hadde virkelig DIGGA å stappe hode dyyypt inn i det rævhøllet for å si det sånn, HÆ?! Vet ikke om jeg skal rapportere eller ikke:P Var litt morsomt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå