tomsays Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Et lite bomkjøp. Impulskjøpte en Aputure timer remote, men så viste det seg at kontakten ikke passet. Den var en liten smule for stor, men så ut til å ellers være av «riktig» sort. Esken er merket med «AP-TR3N», og et bilde av kontakten. Kan det finnes et adapter, slik at jeg kan få dette til å passe med mitt Nikon D3100? Men jeg kjøpte kanskje denne, og ikke den jeg linket til over her? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tja...funnet ut hvem du kjøpte? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Har ikke D3100 timelapse innebygd? Sjekk manualen. Edit: jeg sjekka manualen, og D3100 har ikke timelaps. Sorry. Endret 22. april 2011 av kaian Lenke til kommentar
tomsays Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Men har fått koblet apparatet opp mot Mac-en i hvertfall. Men hadde vært litt mer hendig med en fjernkontroll, om man er ute på tur … EDIT: Legger stadig merke til noen funksjoner som mangler på D3100. Gamle Lumix-en min har visst skjemt meg bort. Endret 23. april 2011 av tomsays Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kjøpte samme remoten til mitt D3100, den passa perfekt. Så tipper levrandøren har blingsa når det gjelder kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå