Verdictions Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er det noen som har noen bra horror spill som fungere på PC som kan anbefalles ? Samma hvor gammelt det er osv, men det må fungere til pc. Disse har jeg selv spilt: Fear Amnesia Call of Cthulu - Dark Corners of Earth Doom Et par titler fra RE og men ingen fra SH, umulig å finne en god download Dead Space Siren (PS3 versionen) Spill jeg ikke vil høre om: Fatal Frame Left 4 dead Bioshock Årsak: Synes ikke de er særlig "Horror/Survival Horror spill" Kom med forslag folkens Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Penumbra: Overture og Penumbra: Black Plague er virkelig skumle spill du burde prøve. Det er samme folkene som har laget Amnesia. 5 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hadde tenkt å foreslå de tre spillene i Stalker serien, men det blir kanskje ikke helt det du er ute etter. Dog, flere ganger har de skremt vannet av meg. Nå kan det godt hende at jeg er lettskremt. Ellers så har jeg alltid vært livredd når jeg spiller som marine i AVP spillene. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Støtter den, Nouse4aname. Har ikke spilt det selv, men venner som har spilt det sier det er skummelt, har tenkt til og prøve det snart. Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Skulle si Penumbra-spillene, så her er noen eldre spill i stedet: Alone in the Dark 1+2+3 Realms of the Haunting Sanitarium Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Bare pass på å spille Overture før Black Plague. Et annet forslag til skummelt spill er Condemned. Lenke til kommentar
Verdictions Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Masse gode titler dere har gitt meg Jeg merka at jeg glemte at jeg nevnte Condemned og Alone in The Dark på PS3 versionen. Dead space 2 har jeg spilt litt av, men jeg synes Dead Space 1 og 2 er litt for mye !overpower" for min smak. Har sett på Penumbra review og tenker jeg skal teste begge titlene. Men, er det noen andre "Survival horror shooter" spill utenom RE eller SH som er verdt å teste ? For jeg synes egentlig ikke det er så fun å sitte å gjemme seg eller løpe unna zoombier/ monstre eller ja, hva dere enn vil kalle det, men jeg skal teste Penumbra for det. Om noen har noen bra titler for SH eller RE som funker på pc så kan dere skrive de, eller om det er noen andre spill i denne sjangeren RE / SH titler spilt: RE 2 og 3 på PC, 5 også men dette blir for mye action, RE 5 på både PS3 og PC. SH har jeg vell aldri fått testet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Condemned? Lenke til kommentar
Verdictions Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Condemned? Spilt det, gjort det, CRAP om du spør meg Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Et par titler fra RE og men ingen fra SH, umulig å finne en god download Uhm, kjøp det? 3 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Amnesia : The Dark Descent Ingen ved siden. Ingen over. Lenke til kommentar
Verdictions Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Et par titler fra RE og men ingen fra SH, umulig å finne en god download Uhm, kjøp det? Er ikke bare bare å kjöpe SH og RE spill til PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå