burndrinker Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Vet ikke om dette er rette sted å poste det på men: Når jeg tar bilde av et sudoku puslespill så kommer jeg inn dit jeg kom før, men nå er det ikke noe "solve" knapp.. Det er det samme med min far sin mobil. Vet noen hva som er problemet? Begge telefonene er Desire HD. Takke masse for svar Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Vet ikke om dette er rette sted å poste det på men: Når jeg tar bilde av et sudoku puslespill så kommer jeg inn dit jeg kom før, men nå er det ikke noe "solve" knapp.. Det er det samme med min far sin mobil. Vet noen hva som er problemet? Begge telefonene er Desire HD. Takke masse for svar Hva mener du? Utdyp deg litt mer. Du tar bildet av et sudoku puslespill? Hva mener du? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Min virker som bare det. Må huske å skru på internettet da. @GhostViruz141 Endret 20. april 2011 av Ky_kun 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Min virker som bare det. Må huske å skru på internettet da. @GhostViruz141 WOOOOW! Very nice! Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Min virker som bare det. Må huske å skru på internettet da. @GhostViruz141 Det funka før men du veit at når du trykker på sudoku. Så kommer du på en side du kan trykke på "solve" eller noe.. Den knappen kommer ikke Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Oppdatert programmet? Jeg vet ikke hva som er galt egentlig da det er lite å tukle med under innstillingen. Prøv å spør de på Desire HD emnet, kanskje noen av dem kan teste det sammme og gi deg respons? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Spør der jeg:) Men takk for svarene Lenke til kommentar
madmats Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Testet med min HTC Desire (ikke HD). har nyeste versjon av Goggles. stemmer som du sier. Solve knappen er borte. ser jo her hvor den skulle vært: http://tnerd.com/2011/01/11/how-to-solve-sudoku-puzzles-with-google-goggles/ hvorfor er den fjernet, noen som har noen konspirasjonsteorier? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Testet på stock Desire, og får fram solveknapp. Goggles versjon 1.3.1. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Funker greit for meg. På HTC Desire HD Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 merkelig at det er forskjellig på samme modeller.. prøver noe jeg glemte. reinstalle Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 merkelig at det er forskjellig på samme modeller.. prøver noe jeg glemte. reinstalle Lol, funka det? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Å herregud hvor flau jeg er nå. selvfølgelig funker det mest åpenbare Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Å herregud hvor flau jeg er nå. selvfølgelig funker det mest åpenbare Lawl, glad for å gjøre business med deg (Mange innlegg uten å trenge å gjøre noe spesielt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå